اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

تفاهم نامه همکاری برای ساخت و‌ بازسازی مدارس سیل زده

مراسم امضای تفاهم نامه احداث و بازسازی مدارس مناطق سیل زده برگزار شد.

تفاهم نامه همکاری برای ساخت و‌ بازسازی مدارس سیل زده

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، عصر امروز مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث و بازسازی مدارس مناطق سیل زده برگزار شد.
در این مراسم، برای ساخت مدرسه ۶ کلاسه در گمیشان، ساخت مدرسه ۹ کلاسه در ویس ملاثانی در شمال اهواز و ساخت مدرسه ۶ کلاسه در شهر معمولان و تعمیرات اساسی ۲ مدرسه در شهرستان پلدختر تفاهم نامه همکاری بین بیژن عباسی ارند مدیرعامل ایرانسل‌ و محمدرضا قربانی مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تفاهم نامه منعقد شد.
محمدرضا قربانی محمدرضا قربانی مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم گفت: در بسیاری از حوزه‌ها نیازمند کار جهادی هستیم و در سازمان نوسازی مدارس نیز این روحیه وجود دارد، در دنیا کشورها را دولت‌ها اداره نمی‌کنند بلکه مشارکت به عنوان یک روش تجربه شده است.
وی افزود: دنیا به سمتی رفته است که کشور را باید با مشارکت نهادهای مختلف اداره کرد. حدودا به ارزش ۱۲ میلیاردتومان تفاهم نامه برای نوسازی و تجهیز و ساخت مدارس امضا می‌شود که نزدیک به ۵ میلیاردتومان آن مربوط به ایرانسل است.
قربانی ادامه داد: اولویت ما تجهیز و نوسازی مدارس و‌حتی ساخت مدارس برای مهرماه است و امیدواریم پروژه ها در مدت زمان لازم به نتیجه برسد
وی اضافه کرد: در سطح کشور ۱۱۰هزار مدرسه داریم و‌میانگین سرانه آموزشی ۵/۲ متر مربع است که بر اساس شاخص ها برای هر دانش آموز ۳/۵ متر مربع دیگر باید افزوده شود.
در ادامه بیژن عباسی مدیرعامل ایرانسل گفت: این شرکت در راستای توسعه خدمات،روی سرمایه گذاری اجتماعی نیز فعالیت می کند. در سیل اخیر کمترین قطعی شبکه را داشتیم.
وی گفت:به طور جدی پیگیر هستیم تا روستاهایی که از طرف وزارت ارتباطات به ما واگذار می شود را تحت پوشش نسل جدید شبکه قرار دهیم.
عباسی در پایان خاطرنشان کرد: مدارسی که ساخت و تجهیز آنها در این تفاهم نامه به این شرکت واگذارشده،به سیستم های فناوری اطلاعات مجهز می شوند و علاوه بر این مدارس در هر استان سیل زده، ۵ مدرسه را به تجهیزات الکترونیکی آموزشی مجهز می کنیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول