اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

فارس‌من| تدوین آئین‌نامه برای حمایت از دستاوردهای علمی

دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی حمل و نقل پیشرفته ریاست جمهوری از ساماندهی حمایت‌ها از محصولات دانش‌بنیان حوزه فضایی با تدوین یک آئین‌نامه خبر داد.

فارس‌من| تدوین آئین‌نامه برای حمایت از دستاوردهای علمی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مخاطبان سامانه فارس من، در مطالبه خود با عنوان «حمایت مادی و حقوقی از کارهای تحقیقاتی علمی در هر سطح»  خواستار حمایت از محققان به منظور رشد و توسعه کشور شدند.

در این زمینه با منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی حمل و نقل پیشرفته ریاست جمهوری گفت‌وگو کردیم.

منطقی گفت: کشور ما دارای افراد با استعدادی است که می‌توانند در پیشرفت علمی تاثیر بسیاری داشته باشند، بخصوص در زمینه دانش فضایی که ما کاملا به نیروهای خودمان متکی هستیم.

وی افزود: فناوری فضایی ایران در زمینه‌های مختلف این دانش، حرف‌های زیادی برای گفتن در منطقه و حتی جهان دارد به طوریکه این دانش می‌تواند برای ما یک ثروت به شمار آید، بنابراین برای حمایت از محصولات دانش‌بنیان این حوزه برنامه‌ریزی داریم و در این زمینه قرار است آئین‌نامه‌ای تدوین شود.

منطقی گفت: این آئین‌نامه هنوز تدوین نشده اما پس از تدوین، براساس این آئین‌نامه حمایت‌هایی که در حوزه فضایی از محصولات دانش‌بنیان صورت می‌گیرد ساماندهی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول