اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کانون کار‌آفرینی در هلال احمر تشکیل می‌شود

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، کانون کارآفرینی را در جمعیت هلال احمر تشکیل خواهیم داد.

کانون کار‌آفرینی در هلال احمر تشکیل می‌شود

شهاب‌الدین صابونچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران اظهار کرد: ایجاد کسب و کار جدید با توجه به شرایط اقتصادی بسیار مشکل است و ما سعی کردیم در جمعیت هلال احمر و به‌صورت فشرده دانش کسب و کار را در قالب مراکز شتاب‌دهنده به ایده‌پردازان و نخبگان کشور در بحث کارآفرینی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: روزهای اول کار قطعاً بسیار دشوار است، اما کارآفرینان برتر کشور ثابت کردند که می‌توانند و فعل خواستن توانستن است را صرف کرده و این توصیه را به اعضای شتاب‌دهنده می‌کنیم که هیچ‌گاه از سختی در کارها دوری نکنید، زیراکه خود این سختی‌ها پله‌ای برای رسیدن به موفقیت است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر تصریح کرد: مدیرعامل یکی از تاکسی‌های اینترنتی شب گذشته اعلام کرد رانندگان ما طی سه سال به بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر رسیدند و این یک موفقیت برتر در حوزه کارآفرینی است و اعضای شتاب‌دهنده هلال احمر بدانند قطعاً در مسیر کسب و کار موفق خواهند شد و تا جایی که بتوانیم آن‌ها را حمایت خواهیم کرد.

صابونچی افزود: برخی‌ها این اشتباه را می‌کنند که به دنبال کارهای برتر می‌روند و این بزرگ‌ترین اشتباه است و مربیان مراکز شتاب‌دهنده به فکر یک ایده جدید در بحث کسب و کار باشند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر باید به صلاح روز یعنی دانش، فن‌آوری و کارهای متفاوت کردن مجهز شود و از سیستم‌های سنتی دوری کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه جمعیت هلال احمر به این ایده رسیده است که در بحث ایده‌سازی و شبکه‌سازی فعالیت کند و سازمان جوانان هلال احمر به‌عنوان بانی و مرکز روش‌های مختلف شتاب‌دهنده را از دو سال پیش آغاز و تا مرحله تربیت مربی پیش رفتیم.

صابونچی خاطرنشان کرد: همان‌طور که وظیفه داریم جهت مأموریت‌های امدادی و برای سایر کارهای مانند آموزش نیرو جذب کنیم در بحث مراکز شتاب‌دهنده این اتفاق افتاد و افراد در سراسر کشور آموزش دیدند و هلال‌احمر می‌خواهد در راستای ایده پردازی گام بزرگی را بردارد و مربیان مراکز شتاب‌دهنده کمک یار هلال احمر گام بردارد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در گام نخست حمایتی از ایده‌پردازان تصمیم گرفتیم تا برنامه‌ای را ایجاد کنیم تا اعضای جوانان که کانون‌های مختلفی مانند دانش‌آموزی یا دانشجویی و ... عضو هلال احمر هستند از طریق یک برنامه بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند و به جهت رشد اهداف جمعیت هلال احمر گام بردارند.

صابونچی اضافه کرد: در چند سال اخیر با آموزش‌هایی که انجام شده است، یک باشگاه و کانون کارآفرینی در هلال احمر ایجاد کنیم و تیم تخصصی کارآفرینی را خواهیم داشت تا از دانش افراد استفاده کنیم و تا جایی که بتوانیم این افراد را حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۶۷۰۲۹/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول