اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کم‌کاری در مقابله با بی‌حجابی پذیرفته نیست/ مخالفان حجاب قلدرتر از رضاخان نیستند

امام جمعه شیراز گفت: تمامی دستگاه‌های متولی باید قاطعانه در مقابله با بی‌حجابی کار کنند و هیچ کم کاری برای مردم پذیرفته نیست.

کم‌کاری در مقابله با بی‌حجابی پذیرفته نیست/ مخالفان حجاب قلدرتر از رضاخان نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، اظهار داشت: یکی از عواملی که اخلاص را در بندگان تقویت می‌کند یاد مرگ و یاد معاد است.

وی افزود: از مرگ نمی‌توان فرار کرد و به همین دلیل باید از فرصت‌های محدود استفاده کرد به‌طوری که در همین مدت کوتاه باید نامه عملمان را از خوبی و عمل صالح  پر کنیم.

دژکام ادامه داد:کسی که عملش صالح باشد و در مسیر درست حرکت کرده باشد ترسی از مرگ ندارد و به رحمت خدا امیدوار است و آن کسی که از مرگ می‌ترسد در واقع از اعمال و رفتار خود در این دنیا بیم دارد.

خطیب نماز جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین شیخ زکزاکی از علمای کشور نیجریه، گفت: شیخ زکزاکی از علمایی است که می‌تواند الگوی مقاومت اسلامی در دنیا باشد، حتی برای ملت ما که خود طلایه‌دار و مرکز مقاومت اسلامی در دنیاست.

وی گفت: دلگرمی و ایستادگی محور مقاومت اسلامی در دنیا ایران است و انشاءلله با همین مقاومت این جنگ تمدنی که در دنیا راه افتاده با پیروز نهایی رزمندگان اسلام همراه می‌شود.

دژکام تصریح کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها مدعی هستند که صاحب بهترین تمدن دنیا بوده اما امروز مظلومیت شیخ زکزاکی، کودک‌کشی و ریختن خون ملت‌های مظلوم آنها را در این آزمون مردود کرده است.

امام جمعه شیراز گفت: تمدن این مدعیان حقوق بشر بر پایه ظلم و خوردن حق مسلمانان بنا شده است و این گونه تمدن قطعا با شکست روبه رو می‌شود.

دژکام اشاره‌ای هم به بد عهدی آمریکایی‌ها در برجام داشت و گفت: آمریکایی‌ها بازنده اصلی در برابر ایران هستند و برای شکست خوردن آنها همین بس که حامیان دیروزش، امروز از او حمایت نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: جوان‌های متخصص ما هم باید در این شرایط از امکانات و ابزاری که در دسترس است تمدن‌های اروپایی را رسوا کنند و به دنیا چهره واقعی آنها را نشان بدهند.

دژکام افزود: روزی همین تمدن اروپایی، رضا خان را بر ایران مسلط کرد تا حتی پوشش مردان وزنان ایرانی را تغییر بدهد و برای همین اقدام، کشتاری بزرگ در ایران راه انداختند.

وی افزود: امروز روز عظمت وقدرت شما مسلمان‌هاست، رضا شاه و پسرش را بیرون کردیم و دشمن می‌داند در این سرزمین دیگر جایی ندارد اما عده‌ای از خدا بی‌خبر و منافق را وا می‌‌دارند تا در مقابل حجاب بایستند اما آنها باید بدانند که از رضا خان قلدرتر نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مردم از مسؤولان و متولیان حجاب و عفاف انتظار دارند که در این زمینه به وظایف خودشان به نحو احسن عمل کنند.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های متولی باید قاطعانه در این زمینه کار کنند و هیچ کم کاری برای مردم پذیرفته نیست.

امام جمعه شیراز گفت: لازمه دفاع از حجاب و عفاف کار جهادی است و مطمئن هستیم جمع کثیری از مدیران این قضیه را به جد پیگیری می‌کنند و قدرتمندی نظام را در این زمینه هم به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول