اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قدرت انقلاب اسلامی زمینه‌ساز مخالفت با خواسته‌های آمریکا در مجامع بین‌المللی شده است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قدرت انقلاب اسلامی زمینه‌ساز مخالفت با خواسته‌های آمریکا در مجامع بین‌المللی شده است.

قدرت انقلاب اسلامی زمینه‌ساز مخالفت با خواسته‌های آمریکا در مجامع بین‌المللی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: در هر فرصتی که گرد هم جمع می‌شویم باید از شهدای خطه اصفهان همچون شهیدان خرازی، کاظمی، ردانی‌پور، عرب و... یاد کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن‌هایی که نه تنها در این خطه که در داخل و خارج کشور اسمشان در دل دلدادگان انقلاب امید، شوق و برکت ایجاد می‌کند.

وی افزود: بیش از 40 سال است بزرگ‌ترین اتحاد و دشمنی علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته که در طول تاریخ به جز زمان پیامبر اکرم و ائمه معصومین نمی‌توان دشمنی به این وسعت سراغ گرفت.

فدوی ادامه داد: اگر دشمنی دشمنان تا امروز جلوه‌ عملی پیدا نکرده است به خاطر ناتوانی شیاطین بوده است اما هر روز ابعاد جدیدی از دشمنی آنان ظهور کرده است، همه دشمنان اذعان می‌کنند که توانمندی و قدرت انقلاب اسلامی هر روز افزایش پیدا کرده است، رویارویی بین ما و شیطان بزرگ عظمت و کرامت جبهه حق و ذلیل شدن جبهه باطل را به دنبال داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چون مطمئن بودند نمی‌توانند با مرکز انقلاب اسلامی مقابله کنند به سراغ کسانی رفتند که در لایه‌های بعدی قرار دارند، اما آنجا هم با شکست مواجه شدند، در لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و در هر جایی وارد شدند شکست خوردند.

فدوی تصریح کرد: آنچه ما را نسبت به دشمنانمان غالب کرده است صرف توانمندی مادی نیست بلکه چون سربازان و پاسداران و دلدادگان انقلاب بر انجام تکالیف الهی اصرار ورزیده و امیدوار به وعده الهی هستند نسبت به دشمنان پیروز گشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در این سال‌های طولانی مواظب بودیم که به تکلیف خود عمل می‌کنیم، مکلف به انجام تکلیف هستیم و البته در وعده خدا تخلفی نیست؛ با وجود اینکه ما در این 40 سال درگیر جنگ چه در داخل و چه در منطقه با دشمنان بودیم اما در وسط این آتش سلامت هستیم.

وی گفت: اگر تکالیف را انجام ندهیم خداوند هم برکتی نمی‌دهد اما عمل به تکلیف برکت تحقق وعده الهی را به همراه دارد، در جنگ احد که لشکر اسلام در حداقل بود و بعد از فتح مکه که لشکر اسلام حداکثر بود جبهه اسلام با شکست مواجه شد که همه فرار کردند و پیامبر را تنها گذاشتند و مسلمانان به تکلیف خود عمل نکردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما بر انجام تکالیف الهی در پاسداری از انقلاب و پای کار انقلاب بودن و حمایت از مستضعفین در این بیش از 40 سال مصر بودیم و عمل کردیم و نشانه آن خیل صدها هزار نفری شهدا و دلدادگان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که دشمن علناً به توانمندی جمهوری اسلامی اذعان دارد، اظهار داشت: دشمن به توانمندی دفاعی، قدرت بازدارندگی و در مرحله سوم تلاششان برای رسیدن به قدرت بازدارندگی در برابر جمهوری اسلامی اعتراف کرده است.

فدوی یادآور شد: یادمان نرفته روزی وزیر دفاع آمریکا در یکی از پایگاه‌های منطقه ایستاد و در حالی که هواپیمای «گلوبال هاوک» پشت او بود از تلاش آمریکا و متحدانش در منطقه برای رسیدن به توان بازدارنده مقابل ایران سخن گفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: خدا را شاکریم همه دلدادگان و بسیجیان و پاسداران در برآیند انقلاب به تکلیف خود عمل کرده‌اند و انقلاب اسلامی عزیز و مقتدر است و ایران اسلامی در برابر قدرت آمریکا ایستاده است.

وی بیان داشت: در جلسات شورای امنیت سازمان ملل که 5 عضو دائمی و 10 عضو غیردائمی دارد، حتی بعضی از کشورهای کوچک جهان به عنوان عضو غیردائم با خواست آمریکا مخالفت می‌کنند و این مخالفت به برکت انقلاب اسلامی است، ما مستحکم بر روال انقلاب اسلامی تا تحویل به صاحب اصلی‌اش قرار بگیریم تا وقتی به قله برسیم دشمنی دشمنان هم تمام می‌شود.

فدوی تصریح کرد: در کارهای غیر سخت که پای جان در میان نبوده علت اینکه گاها مشکل داریم این است که بر اساس قاعده الهی و عمل به تکلیف اقدام نکردیم؛ خداوند در کتاب خودش به همه نیازهای بندگان پاسخ داده است یعنی همه قواعد مورد نیاز بشر را فرستاده ولی اگر ما به این قواعد عمل نکنیم و برعکس طبق قاعده دشمنان عمل کنیم صد سال دیگر هم بگذرد موفق نمی‌شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه هم به انجام تکلیف پاسداری از انقلاب مُصر است و ادامه می‌دهد و پاسداران و بسیجیان برای هر یک از عرصه‌های پایداری انقلاب حاضرند جان بدهند.

وی با اشاره به مأموریت‌های سپاه تشریح کرد: پنج طیف مأموریت توسط فرمانده کل قوا برای سپاه معین شده است اول جنگ، دوم جنگ نیمه سخت، سوم جنگ نرم، چهارم عمق بخشی داخلی و پنجم عمق بخشی خارجی که سه طیف اول بر عهده نیروهای دریایی، زمینی و هوافضای سپاه است اما سپاه‌های استانی و بسیج در پنج طیف مأموریت مسؤولیت پاسداری را باید انجام دهند.

فدوی ابراز داشت: توان سپاه ساحل ندارد و اگر در این توان بی پایان تکالیف را در حد توان انجام دهیم به نتایج بالاتری دست پیدا می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مسؤولیت در اصفهان سخت است چون خیلی از بزرگان سپاه از این خطه هستند و این دلاوران جلوی چشم ملت هستند و لازم است سردار فدا آنقدر با کیفیت در این مسؤولیت قدم بردارد که عاقبت به شهادت ختم شود.

وی در پایان گفت: با تصمیم حضرت آقا سردار سلیمانی در سازمان بسیج مسؤولیت گرفتند، 40 سال پشتوانه تجربه انقلاب اسلامی و تدابیر ولایی در این مسیر سکوی خوبی برای موفقیت در این مسؤولیت جدید خواهد بود.

انتهای پیام/63055/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول