اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احداث پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از اختصاص دو هزار و 500 مترمربع زمین به احداث پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان خبر داد.

احداث پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حشمت‌الله عسگری امشب در جلسه بررسی راه‌اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان اظهار کرد: راه‌اندازی این پارک یکی از وعده‌هایی که بود توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان سمنان مطرح شد.

وی تصریح کرد: طی توافقی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، جانمایی صورت گرفت و فضایی به مساحت دو هزار و 500 مترمربع برای این امر اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: این مهم برای توسعه و حمایت از بازار ict و کسب و کارهای مرتبط با این موضوع انجام خواهد شد.

عسگری ادامه داد: تفاهم‌نامه‌های موردنیاز طی هفته‌های آتی با حضور وزیر ارتباطات و استاندار سمنان امضا خواهد شد و مراحل اجرایی آن نیز تا ایام دهه فجر امسال انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف این است تا شرکت‌های فعال در حوزه ict بتوانند با استفاده از این فرصت، سهم بیشتری را از بازار این حوزه در کشور به خود اختصاص دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: اجرای فعالیت منسجم و وسیع توسط پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان با این مهم محقق خواهد شد.

عسگری ادامه داد: با راه‌اندازی این مجموعه، می‌توان خلأ جدی که امروز بین پارک‌های علم و فناوری با عرصه بازار و تجارت حوزه ict وجود دارد، را از بین برد.

وی تصریح کرد: با همکاری دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت این واحد از آنها، استان سمنان در آینده سهم بیشتری را از بازار حوزه ict به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول