اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

میرزاده: «پرداخت مطالبات فرهنگیان» اصلی‌ترین اولویت وزیر جدید آموزش و پرورش است

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، مهم‌ترین و مؤثرترین اقدام وزیر جدید آموزش و پرورش را پرداخت مطالبات فرهنگیان عنوان کرد و گفت: وزیر جدید باید قبل از پذیرش وزارت، دستور پرداخت مطالبات فرهنگیان را از رئیس جمهور بگیرد.

میرزاده: «پرداخت مطالبات فرهنگیان» اصلی‌ترین اولویت وزیر جدید آموزش و پرورش است

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «وزیر جدید آموزش و پرورش در شرایط کنونی برای قرار گرفتن در این جایگاه و پرداختن به این مسائل گلوگاهی، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟»، اظهار کرد: پرداخت مطالبات فرهنگیان باید اولین اولویت وزیر آینده آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی صحبت‌های کلی زده شده و راجع به سند تحول نیز بحث شده و تنها چیزی که باید به صورت عملیاتی انجام شود، پرداخت مطالبات فرهنگیان است، گفت: اگر وزیر جدید آموزش و پرورش نتواند مطالبات فرهنگیان را پرداخت کند، اصلاً نباید سِمَت وزارت را بپذیرد و هرکسی که رئیس جمهور انتخاب کرد اولین شرط او باید این موضوع باشد که اول مطالبات فرهنگیان پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به عنوان کسی که 35 سال در دستگاه آموزش و پرورش هستم و از صفر تا صد آن باخبر هستم معتقدم وزیر جدید آموزش و پرورش باید به رئیس جمهور بگوید که دستور پرداخت حدود 10 هزار میلیارد تومان مطالبات را صادر کنید و در مرحله بعد بنده وزیر آموزش و پرورش شوم.

میرزاده ادامه داد: در غیر این صورت اگر این فرد وزیر آموزش و پرورش شد، غرق در پرداخت مطالبات فرهنگیان خواهد شد و هیچ کاری هم نمی‌تواند انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول