اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

درخواست دختر «شیخ زکزاکی» برای حمایت فعالان مجازی از پدرش

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی گفت: دختر شیخ زکزاکی برای آزادی پدرش از فعالان فضای مجازی درخواست حمایت کرد.

درخواست دختر «شیخ زکزاکی» برای حمایت فعالان مجازی از پدرش

عبدالله امینی‌فر شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص اجتماع فعالان فضای مجازی در حمایت از شیخ زکزاکی گفت: دومین پاتوق فعالان فضای مجازی بسیج امشب در مسجد قدس مشهد با حضور فعالان توئیتر و اینستاگرامی مشهد برگزار شد.

وی افزود: بخش اصلی و مهمان اصلی برنامه در حوزه بین‌الملل و تاثیرگذاری فضای مجازی بود که از مائده زکزاکی دختر رهبر شیعیان نیجریه در این بخش دعوت شده بود.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی افزود: مائده زکزاکی در صحبت‌های خود دو رسالت و مطالبه را بیان کرد و از همه فعالان فضای مجازی خواست برای آزادی شیخ زکزاکی با فعالیت در فصای مجازی و زدن هشتگ free zakzaki از او حمایت کنند و از پای نشینند، چراکه این حرکتی بسیار مهم است.

امینی‌فر دومین نکته‌ای که مائده زکزاکی بیان کرد را در خصوص اهمیت فضای مجازی دانست و افزود: گردهمای فعالان بسیار مهم است و می‌تواند دارای اهمیت بالایی باشد.
 
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی تاکید کرد: او در خصوص آخرین وضعیت پدرش این‌طور گفت که امروز در نیجریه یک راهپیمایی در حمایت از شیخ برگزار شده بود و متاسفانه تعدادی از حمایت‌کنندگان را به شهادت رساندند،  حال شیخ هم مساعد نیست، اقلام دارویی او کارگشا نبوده و به شدت نیاز به  انتقال به یک مرکز درمانی مجهز دارد.

وی گفت: دختر شیخ زکزاکی بیان کرد که پدرش از خانواده درخواست کرده تا برای او کفن ارسال کنند و تا این اندازه نسبت به آزادی خود نا امید است.

امینی‌فر از برگزاری زنجیره انسانی در حمایت شیخ زکزاکی و تشییع نمادین تابوت حقوق بشر در حاشیه این مراسم خبر داد.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی تاکید کرد: حسین کمیلی یکی از فعالان جهان اسلام بود که در بخش دیگر برنامه و در خصوص اهمیت فعالیت مجموعه‌های انقلابی سخن گفت و به آخرین صحبت شیخ زکزاکی در مشهد اشاره کرد.

وی افزود: نقل قول کمیلی از شیخ به این صورت بود که در دنیا دو جبهه و جریان وجود دارد که یک جبهه استکبار و آمریکا و یک جبهه اسلام و ایران است و  جوانان ایرانی پرچم دار اصلی جبهه هستند.

انتهای پیام/ 70061/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول