اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

به‌دنبال ایجاد بازار بین‌المللی برای محصولات پویانمایی و عروسکی ایرانی هستیم

معاون امور استان‌های صدا و سيما گفت: دومین جشنواره ملی پویا‌نمایی و عروسکی تلویزیون ایران بر افزایش وحدت مردم در عرصه فرهنگ و هنر تاثیر بسیار دارد.

 به‌دنبال ایجاد بازار بین‌المللی برای محصولات پویانمایی و عروسکی ایرانی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی دارابی عصر امروز در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی پویا‌نمایی و عروسکی تلویزیون ایران که در محوطه تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد ضمن تشکر از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: صدا و سیما آینه تمام نمای ایران اسلامی است.

معاون امور استان‌های صدا و سیما افزود: 150 شبکه رادیویی که سهم استان‌ها بیش از 80 شبکه است، در راستای توسعه فرهنگ، هنر و خدمتگزاری وظیفه دارند اولویت‌های ‌10گانه را رعایت کنند و در دستور کار خود قرار دهند.

وی تاکید: رسانه‌های استانی باید زبان و چشم و گوش مردم و حامی آنان در انعکاس خبر باشند، به بیان خرابی و ویرانی زلزله و سیل تا کارهای جهادی در استان بپردازند و آثار، گویش، آداب و رسوم و خرده فرهنگ‌های هر استان را به گوش و چشم برسانند.

جشنواره پویانمایی بر افزایش وحدت مردم تاثیر بسیار دارد

دارابی با اشاره به وحدت و صمیمیت بین مردم مختلف کشور و استان به حضور ارتش و سپاه در کنار هم، حضور برادران و خواهران شیعه و سنی با زبان‌های مختلف در کنار هم اشاره و بیان کرد: این جشنواره فرصتی برای کشف استعدادهای جوانان است تا در عدالت رسانه‌ای در به تصویر کشیدن شادی‌ها، غم‌ها، بحران‌ها و کنار مردم بودن و همراه مردم در خط مقدم بودن، پیشگام شوند.

این مسؤول هدف اصلی پویانمایی را رضایت‌مندی مردم مخاطب دانست و افزود: به دنبال ایجاد بازار بین‌المللی برای محصولات پویانمایی و عروسکی ایرانی هستیم.

وی یادآور شد: کرمانشاه در 2 سال اخیر در معرض زلزله و سیل بوده، خرابی، ویرانی و غم در پی داشته است و آنچه در این حوادث مهم بوده است مدیریت بحران که اهداف مهم هر کشور و دستگاه است.

وی تاکید کرد: چهره کرمانشاه با برگزاری جشنواره ملی پویانمایی، متبسم و شاد شده و این جشنواره بر افزایش وحدت مردم در عرصه فرهنگ و هنر تاثیر بسیار دارد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما جشنواره پویانمایی و عروسکی را دوست حوزه از هنر و صنعت دانست و گفت: این جشنواره بازار اشتغالزایی و فرهنگ و تربیت دارد، مخاطبان آنان همه مردم هستند، که بخش خصوصی کارهای قابل تقدیری در این عرصه انجام داده است.

انتهای پیام/پ/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول