اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«ساموئل ال‌جکسون» در «اَرّه» ظاهر می‌شود

«ساموئل ال‌جکسون» برای بازی در فیلم «اَرّه» به «کریس راک» می‌پیوندد.

«ساموئل ال‌جکسون» در «اَرّه» ظاهر می‌شود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، دنباله فیلم معروف «اَرّه» با نقش‌آفرینی «کریس راک» در نقش کارآگاه پلیس که در زمینه یک سری جنایات موسوم به «گریزلی» تحقیق می‌کند. «ساموئل ال‌جکسون» در این فیلم در نقش پدر کریس راک ظاهر می‌شود.

«مکس مینگلا» که در فیلم موفق «سرگذشت ندیمه» محصول سایت «هولو» بازی کرده و به تازگی نیز فیلمی با عنوان «روح نوجوان» کارگردانی کرده، هم در نقش همکار کریس راک در فیلم «اَرّه» ایفای نقش می‌کند. «ماریسول نیکولز» هنرپیشه سریال معروف «ریوردِیل» نیز نقش سرهنگ پلیس این فیلم را بازی می‌کند.

کمپانی لایِنز گِیت تولید کننده فیلم، از ذکر جزئیات داستان فیلم خودداری کرده تنها به جنبه گیرایی و راز و رمزآلود بودن و گره‌افکنی و گره‌گشایی‌های جذاب فیلم اشاره کرده است.

«جو دِرِک» رئیس کمپانی لایِنزگِیت در مورد فیلم «اَرّه» می‌گوید: ما معتقدیم که ساموئل ال‌جکسون و کریس راک به همراه مکس مینگلا و ماریسول نیکولز فیلمی بسیار متفاوت و ویژه از سری فیلم‌های «اَرّه» را به مخاطبان این فیلم هدیه خواهند داد و ما بسیار مشتاق دیدن هیجانات و خوشحالی بیننده‌ها برای دیدن این فیلم هستیم که در سطحی بالاتر از سری فیلم‌های این مجموعه ساخته شده است.

«اَرّه» فیلمی مستقل در سبک وحشت روان‌شناختی محصول سال ۲۰۰۴ کشور آمریکا است. این فیلم اولین قسمت از مجموعه فیلم اره است که توسط جیمز وان، براساس داستانی از لی ونل و خودِ وان کارگردانی شد. این فیلم تنها ۱۸ روز به نمایش درآمد. پس از موفقیت این فیلم، قسمت‌های دوم تا هشتم در ادامهٔ آن ساخته شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول