اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

عکس| سیلاب شدید‌ در واشنگتن؛ آب گرفتگی مترو و زیرزمین کاخ سفید

بارش سنگین باران در یک فاصله کوتاه موجب به راه افتادن سیلاب در خیابان‌های «واشنگتن دی سی» شد و مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان این منطقه به وجود آورد.

عکس| سیلاب شدید‌ در واشنگتن؛ آب گرفتگی مترو و زیرزمین کاخ سفید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در فاصله زمانی بسیار کوتاهی، بارش‌های سنگین، سیلاب گسترده‌ای را در خیابان‌های «واشنگتن دی سی» به راه انداخت.

 

شبکه «ای بی سی نیوز»، اداره هواشناسی ملی آمریکا گزارش کرد که با بارش سه تا چهار اینج (بیش از هفت سانتی‌متر) باران در فاصله زمانی بسیار اندک، خیابان‌های پایتخت آمریکا شاهد وقوع سیلاب گسترده شد.

 

شدت بارندگی به قدری بالا بود که رانندگان بر روی سقف خودروهای خود سرگردان شده بودند و آب به داخل متروهای شهر نفوذ پیدا کرده بود.

 

اداره هواشناسی ملی آمریکا در یک پیام توییتری هشدار داد: «رفت‌وآمد به شدت و تاحد زیادی خطرناک است. از مکان‌های سطح پایین دوری کنید زیرا در معرض سیلاب قرار دارد، به محل‌های مرتفع حرکت کنید. حتی‌الامکان از جاده‌ها خارج شوید. این یک سیل عادی و معمولی نیست».

 

 


بنا بر این گزارش، بارش‌های سیل‌آسا، آسیب‌هایی را به زیرزمین کاخ سفید وارد آورده است و «موریل باوسر» شهردار واشنگتن دی سی از رانندگان خواسته است که از ورود به جاده‌ها خودداری کنند.

 

 

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول