اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور مجمع نمایندگان استان زنجان در صدا و سیمای مرکز زنجان

نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در صدا و سیمای مرکز زنجان، با مدیرکل و شورای معاونین این مرکز دیدار کردند.

حضور مجمع نمایندگان استان زنجان در صدا و سیمای مرکز زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در صدا و سیمای مرکز زنجان پس از حضوری دوساعته در استودیوی جام جم و ضبط برنامه طی نشستی با مدیرکل و شورای معاونین این مرکز دیدار کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این نشست با بیان اینکه رسانه در هر زمانی آماده اطلاع‌رسانی مسائلی است که ضرورت انعکاس آن از سوی نمایندگان استان احساس می‌شود، اظهار کرد: آمادگی داریم حتی در صحن مجلس و جلسات کمیسیون‌ها حضور پیدا کرده و نسبت به تهیه برنامه از فعالیت نمایندگان استان و کارهای صورت گرفته در مسیر توسعه و پیشرفت استان را به سمع و نظر مردم شریف استان برساند.

محسن لطیفی با اشاره به رویکرد جدید رسانه استانی برای پرداخت بیش از پیش به شهرستانها و معرفی ظرفیت‌های نقاط مختلف استان از برنامه‌ریزی و راه‌اندازی برنامه هفته فرهنگی شهرستان‌ها خبر داد و افزود: در نخستین گام، این برنامه هفته گذشته در شهرستان سلطانیه به اجرا درآمد. لیکن برای دستیابی به اهداف این برنامه که همانا توسعه و پیشرفت شهرستانهای استان است، نیازمند همکاری و اهتمام بیش از پیش مسؤولین شهرستانها می‌باشد .

وی گفت : تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌های استان زنجان برای تهیه برنامه‌ها استفاده کنیم و تنها به مرکز استان بسنده نکنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: قصد داریم برنامه‌ای برای بیان معضلات شهرستان‌ها هم تهیه کنیم که نیازمند همکاری جدی از سوی مسئولان استان و شهرستان‌ها هستیم.

محمد عزیزی، نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه کارکنان خدوم صدا و سیمای مرکز زنجان برای تهیه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تلاش بسیاری می‌کنند، گفت : بیان مشکلات مردم آرامشی را در جامعه ایجاد می‌کند که صدا و سیمای مرکز زنجان در این زمینه موفق بوده است و ما هم تلاش می‌کنیم در این راستا کمک کار صدا و سیما باشیم.

 فریدون احمدی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه تنگناهای مالی کار را بسیار سخت تر می کند گفت : صدا و سیما با کمبود امکانات در حال تهیه و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی است که برای تامین تجهیزات مورد نیاز تلاش خود را خواهیم کرد.

علی وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: مجلس فرصت نگاه جزئی به بودجه را ندارد و به کلان آن می‌نگرد و بخاطر همین مسؤولان استان باید ما نمایندگان را در جریان امور قرار دهند تا ما بتوانیم برای دریافت بودجه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: عدم شفافت با مردم و رویکرد چاپلوسانه مهمترین عامل ایجاد مشکلات در جامعه است.

مرتضی خاتمی نماینده مردم شهرستان های ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست از مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بخاطر ایجاد رویکرد جدید در رسانه استانی تشکر کرد و گفت: صدا و سیما طبق فرموده امام راحل یک دانشگاه بزرگ است که می تواند در جامعه راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه معتقدیم نسبت به صدا و سیما در زمینه تامین اعتبارات و بودجه بی‌مهری می‌شود افزود: تلاش خواهیم کرد از امکانات ملی و استانی برای رفع نیازهای صدا و سیمای استان استفاده کنیم.

احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: حمایت مجمع نمایندگان در به نتیجه رسیدن درخواست‌ها از مسؤولان کشور تاثیر بسیاری دارد که می‌توان از این ظرفیت برای رفع مشکلات و کمبودهای صدا و سیمای استان هم استفاده کرد.

وی رواج یافتن استفاده از فضای مجازی در بین کودکان و نوجوانان را خطرناک معرفی کرد و از صدا و سیما خواست با تهیه و پخش برنامه‌های متنوع، توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشد.

 در ادامه این جلسه معاونین حوزه‌های تولیدی، فنی و فضای مجازی رسانه استانی هر یک به بیان عملکرد، مشکلات، تنگناها و مسائل حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول