اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

غرق شدگی در آذربایجان‌غربی افزایش یافت

رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از اواخر فروردین تا 16 تیر سال جاری 45 نفر در استان دچار غرق‌شدگی شده‌اند گفت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 164 درصد افزایش داشته است.

غرق شدگی در آذربایجان‌غربی افزایش یافت

باقر بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آمار سه ماهه نخست امسال مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس اظهار کرد: در این مدت در مجموع کل ماموریت‌های انجام شده در استان بیش از 18 هزار و 721 مورد بوده که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در مدت سه ماه نخست امسال تعداد ماموریت‌های تصادفی شهری دو هزار و 613 مورد بوده که نسبت به مشابه سال گذشته حدود سه درصد افزایش داشته و تعداد کل مصدومان تصادفی شهری دو هزار و 987 نفر بوده که در این رابطه دو هزار و 581 نفر بستری شده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تعداد ماموریت‌های جاده‌ای نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است، بیان کرد: در این مدت تعداد تصادفات جاده‌ای در سطح استان یک هزار و 857 مورد گزارش شده که تعداد کل مصدومان دو هزار و 595 نفر بود و دو هزار 224 نفر بیمارستان بستری شد که نسبت به سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه از اواخر فروردین تا 16 تیر سال جاری 45 نفر در استان دچار غرق‌شدگی شده‌اند افزود: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 164 درصد افزایش داشته است.

بهرامی تصریح کرد: از این تعداد غرق‌شدگی در استان، 24 نفر به بیمارستان اعزام شده که نسبت به سال گذشته 380 درصد رشد را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول