اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

عرضه اینترنتی مستند «در جستجوی فریده»

مستند تحسین‌شده «در جستجوی فریده» در شب‌های مستند «هاشور» اکران اینترنتی می‌شود.

عرضه اینترنتی مستند «در جستجوی فریده»

به گزارش خبرگزاری فارس، مستند «در جستجوی فریده» که در سینمای هنر و تجربه اکران موفقی داشته و یکی از پرمخاطب‌ترین مستندها بوده است، در شب‌های مستند «هاشور» اکران اینترنتی می‌شود.

این فیلم درباره زنی به نام فریده است که ۴۰ سال پیش در حرم امام رضا(ع) رها می‌شود و بعد از انتقال به شیرخوارگاه، توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته شده و به هلند برده می‌شود. فریده که در طول این سال‌ها به‌خاطر ترس از سفر به ایران و تمایل نداشتن خانواده‌اش به وطن بازنگشته، چند سالی است از راه دور جستجویی را برای پیدا کردن خانواده واقعی‌اش شروع کرده و حالا برای اولین بار به ایران سفر می‌کند تا زادگاهش را ببیند و با سه خانواده که مدعی‌اند خانواده واقعی او هستند، ملاقات کند …

علاقمندان در داخل و خارج از ایران برای تماشای «درجستجوی فریده» می‌توانند از تاریخ ۱۹ تیرماه ساعت ۱۹ به تارنمای Hashure.com مراجعه کنند. «هاشور» یک شبکه نمایش درخواستی (VOD) است که از یک سال پیش فعالیت خود را با تمرکز بر سینمای مستند ایران با شعار «نوع دیگر مستند دیدن» آغاز کرده است.

«درجستجوی فریده» برنده‌ تندیس بهترین فیلم مستند از جشن خانه سینمای ایران، برنده‌ تندیس بهترین فیلم مستند از آکادمی سینماسینما، برنده‌ دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و تندیس بهترین صداگذاری از جشن مستند سینمای ایران،برنده‌ تندیس بهترین فیلم هنر و تجربه، بهترین تدوین؛ بهترین موسیقی و جایزه ویژه دبیر جشنواره از یازدهمین جشنواره سینماحقیقت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول