اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری سراسر کشور آغاز شد

نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری سراسر کشور با موضوع هم اندیشی دانشگاه و دولت در شرایط تحریم آغاز شد.

نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری سراسر کشور آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، نشست یک روزه رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور با موضوع هم اندیشی دانشگاه و دولت در شرایط تحریم با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رؤسای دانشگاه‌های کشور امروز در دانشگاه الزهرای تهران آغاز به کار کرد.

سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در توسعه نقش توسعه فناوری در ایجاد اشتغال و کارآفرینی، جلب مشارکت بخش غیردولتی و توسعه سرمایه‌گذاری و نقش مؤسسات آموزش عالی و پژوهش و فناوری در پشتیبانی از سیاست‌های اشتغال و کارآفرین دولت از جمله محورهایی است که در این نشست مورد بحث قرار خواهد گرفت.

همچنین در بخش دوم این نشست هم اندیشی تحلیل وضعیت اجتماعی، فرهنگی و ارتباط آن با تحریم انجام می‌شود و محورهایی از جمله شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و التهاب‌آفرین، دغدغه‌ها و حساسیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و ضرورت و نقش سرمایه‌های اجتماعی و نمادین در کمک به رفع چالش‌های ملی و تقویت همبستگی ملی از جمله مباحث مورد بحث در این هم اندیشی خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول