اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حجاج با 6 پرواز از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی برای انجام 6 پرواز برای حجاج از این فرودگاه گفت: نخستین پرواز حجاج ساعت 5 و 5 دقیقه صبح فردا انجام می‌شود.

حجاج با 6 پرواز از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای پرواز حجاج از فرودگاه زنجان اظهار کرد: بر این اساس، پروازها طی سه روز انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه زنجان 17، 18 و 19 تیرماه را روزهای پیش‌بینی شده برای انجام پرواز حجاج از فرودگاه زنجان اعلام و تصریح کرد: نخستین پرواز حجاج زنجان برای ساعت 5 و پنج دقیقه روز 17 برنامه‌ریزی شده است.

وی تعداد پروازهای پیش‌بینی شده برای حجاج زنجانی را 6 پرواز عنوان کرد و افزود: این پروازها به غیر از روز 17 تیر که دومین پرواز ساعت هشت صبح انجام می‌شود، یکی برای صبح و یکی برای بعد از ظهر برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی ادامه داد: زمان پروازهای برگشت حجاج زنجان برای روزهای 26، 27 و 28 مرداد پیش‌بینی شده است.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی فرودگاه زنجان برای انجام 6 پرواز از این فرودگاه است، گفت: زنجان در حج تمتع سال‌جاری حدود یک هزار و 600 زائر دارد.

وی به راه‌اندازی مجدد پروازهای زنجان- مشهد بعد از توقف کوتاه از فرودگاه زنجان اشاره و تاکید کرد: این پروازها با حداکثر ظرفیت در حال انجام است.

قاسمی افزود: قیمت پروازهای فرودگاه زنجان- مشهد شناور است.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول