اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کمک 1.8 میلیاردی برای تهیه جهیزیه نوعروسان اصفهانی

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد برای کمک به تأمین جهیزیه 451 نوعروس در 3 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 802 میلیون تومان پرداخت کرده است.

کمک 1.8 میلیاردی برای تهیه جهیزیه نوعروسان اصفهانی

کریم زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه با حضور در دهه پربرکت کرامت و با اشاره به اینکه در سیره اهل بیت عصمت و طهارت به امر ازدواج بسیار تأکید شده و به همین دلیل کمک به ازدواج جوانان همیشه یکی از برنامه‌های کمیته امداد بوده است، اظهار کرد: این نهاد برای کمک به تأمین جهیزیه 451 نوعروس در 3 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 802 میلیون تومان پرداخت کرده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان در ادامه افزود: از این یک میلیارد و 802 میلیون تومان، یک میلیارد و 85 میلیون تومان از محل بودجه دولتی و 715 میلیون تومان هم از محل صدقه و کمک‌های مردمی استان اصفهان در زمینه ازدواج و جهیزیه نیازمندان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 372 نوعروس تحت حمایت این نهاد در انتظار دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه هستند، عنوان کرد: میزان کمک پرداختی در زمینه ازدواج و جهیزیه این نهاد وابسته به میزان کمک‌های مردمی است و در شرایط کنونی قدرت خرید بسیار کاهش یافته است و از طرف دیگر کمبود منابع، اجازه افزایش میزان کمک کمیته امداد به این افراد را نمی‌دهد.

زارع در پایان با تأکید بر اینکه کمک مؤثر به نوعروسان تحت حمایت این نهاد نیازمند عزم همگانی خیران و نیکوکاران است، متذکر شد: در استان اصفهان مؤسسات عام‌المنفعه و خیریه بسیاری وجود دارند که با هماهنگی و هم‌افزایی منابع و پرهیز از موازی‌کاری می‌توانند گره‌های بزرگی را در زمینه تأمین جهیزیه نوعروسان باز کنند.

انتهای پیام/63112/ص10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول