اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پله‌برقی و آسانسور در 3 ایستگاه‌ راه‌آهن استان سمنان نصب می‌شود

مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق (1) گفت: پله‌برقی و آسانسور در ایستگاه‌های راه‌آهن سمنان، دامغان و شاهرود نصب می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

پله‌برقی و آسانسور در 3 ایستگاه‌ راه‌آهن استان سمنان نصب می‌شود

فرشاد زادخور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: رویکرد راه‌آهن شمال‌شرق (1) در سال 98 توجه به خدمات ایستگاهی مسافری است و در حال ارائه خدمات به مردم هستیم.

وی با تأکید بر اینکه زیرگذرهای میان سکویی را در سه ایستگاه بزرگ محدوده استان سمنان ایجاد می‌کنیم، تصریح کرد: این پروژه‌ها با بدعهدی‌های پیمانکاران غیربومی ماه‌ها متوقف بود و از این ناحیه شاهد عدم همکاری و تعامل لازم با راه‌آهن بودیم.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق (1) با اشاره به اینکه خوشبختانه از پایان سال گذشته و ابتدای سال جاری تجهیز هر سه ایستگاه سمنان، دامغان و شاهرود در حال اجراست، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از این طرح که مربوط به بخش زیرساختی و عمرانی می‌شود، تا انتهای تابستان به اتمام می‌رسد تا وارد بخش نصب پله‌های برقی شویم.

زادخور با بیان اینکه خرید پله‌برقی‌ها انجام شده است، تصریح کرد: این تجهیزات در ایستگاه‌ها دپو شده است و به‌زودی آنها را نصب می‌کنیم تا از شرمندگی مردم بیرون آییم.

وی تصریح کرد: پله‌برقی و آسانسور در ایستگاه‌های سمنان، دامغان و شاهرود نصب می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق (1) با تأکید بر اینکه روزانه بین 80 تا 90 رام قطار مسافری در مسیر تهران- مشهد تردد می‌کنند، اضافه کرد: این قطارها ظرفیتی بالغ بر 32 هزار نفر مسافر را در بخش‌های ترانزیت و سهمیه منطقه‌ای جابه‌جا می‌کنند.

زادخور با اشاره به اینکه 15 درصد از این ظرفیت را در سهمیه منطقه‌ای در اختیار داریم که معادل روزانه پنج هزار نفر در انواع قطارها در بخش‌های ورود و خروج مسافر می‌شود، گفت: هدف ما، ارائه خدمات بهتر به مردم است و در این راه، از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/75035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول