اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

حجاب زمینه‌ساز امنیت فردی و جامعه است

امام جمعه ایلام گفت: اسلام، حجاب را از مصادیق مهم تحقق امنیت اجتماعی در جامعه معرفی کرده است و خداوند در قرآن کریم به مردان و زنان توصیه کرده در نگاه و گفتار عفت داشته باشند.

حجاب زمینه‌ساز امنیت فردی و جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین  اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهارداشت: افراد باتقوا چشمانشان را از چیزهایی که خداوند منع کرده فرو برده زیرا امنیت اجتماعی افراد با مقوله نگاه کردن، پوشش و حجاب ارتباط دارد.

وی افزود: حجاب زمینه‌ساز امنیت فردی و جامعه است و این مقوله همواره از ضروریات دین اسلام به‌شمار می‌رود، اگر چنانچه پوشش مناسب باشد زمینه نگاه‌های آلوده نیز کاسته می‌شود و فردی که نگاهش را کنترل کند قلبش به آرامش خواهد رسید

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: خداوند در آیات قرآن کریم به مردان و زنان توصیه کرده در نگاه و گفتار عفت داشته باشند، مبادا افرادی که بیمار‌دل هستند در مورد شماها فکر بد کرده و نگاه شیطانی به بانوان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در برابر نماینده فرستاده آمریکا به ایران، نشان داد که استکبار و متحدانش در برابر مقاومت ملت هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و همواره شکست خواهند خورد.

کریمی‌تبار اضافه کرد: اخیراً رئیس جمهوری گفته که لازم نیست در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس حضور داشته باشد به‌رغم هیاهویی که علیه دولت سوریه به راه انداخته شد رسماً وارد جنگ با این کشور نشد، و این یعنی توان حضور در منطقه را ندارد.

امام جمعه شهر ایلام گفت: در شرایطی کنونی انقلاب و نظام با کمک خداوند متعال شعارها را تحقق داده و رو به پیشرفت است، خدای دهکده جهانی(آمریکا) رو به نابودی است، بنابراین ملت و مسوولین باید بیشتر از گذشته به ارزش‌های انقلاب پایبند باشند.

وی در پایان دهه کرامت را به تمامی مسلمانان جهان به‌خصوص ملت ایران تبریک گفت.

انتهای پیام/970821/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول