اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای ۱۰ روز برنامه مناسبتی به مناسبت دهه کرامت در زنجان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و شهرداری زنجان از اجرای برنامه‌های ویژه دهه کرامت در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها تا ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود.

اجرای ۱۰ روز برنامه مناسبتی به مناسبت دهه کرامت در زنجان

مریم شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان ویژه‌ برنامه‌هایی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با الگوهای دینی و مذهبی با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها با عنوان«در سایه‌سار کریمان» از13 تا 23 تیرماه با اجرای برنامه‌های متنوع در نقاط مختلف شهر برگزار می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: به مناسبت دهه کرامت برنامه‌های مختلف و شادی در نقاط مختلف شهر از 12 تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و تا سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

وی ویژه برنامه «در سایه سار کریمان» را شامل برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان، مسابقه، سخنرانی، مولودی‌خوانی، نورافشانی، پذیرایی از شهروندان همچنین اهدای هدیه به دختران جوان و نوجوان، کارگاه‌های مشاوره رایگان، بررسی جایگاه دختران در خانواده از دیدگاه قرآن و اهل بیت، نمایش و طنز دانست و افزود: انجام مسابقات ورزشی مختلف و همایش پیاده روی خانواده‌ها و پیاده‌روی بازنشستگان نیروهای مسلح زنجان نیز از دیگر برنامه‌های اختصاص داده شده است. 

شعبانی با اشاره به ویژه برنامه‌های متعددی که برای این دهه تدارک دیده شده است، گفت: سازمان فرهنگی شهرداری با همکاری پارک بزرگ بانوان ویژه برنامه «دختران آفتاب » را 12 تیرماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در فضای پارک بزرگ بانوان اجرا کرد، که شامل جنگ شادی، تجلیل از دختران شاغل در پارک، تجلیل از دختران مرکز نگهداری یاس، دف‌زنی توسط بانوان، مولودی خوانی، اجرای حرکات نمایشی کاراته توسط بانوان، سخنرانی و مسابقات مختلف با محوریت شخصیت‌های ویژه و بزرگوار حضرت معصومه (س) در این آیین بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان همچنین از برپایی هشت ایستگاه صلواتی و فرهنگی، اجرای برنامه‌های روایت‌گری داستان زندگی امام رضا (ع) با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس استان زنجان با هدف یادآوری ولادت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در پیاده‌راه سبزه‌میدان خبر داد و افزود: جشن بزرگ روز دختر نیز در اولین روز از دهه کرامت در پیاده راه سبزه میدان روبه‌روی فرهنگ‌سرای «ارگ زنگان» از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است. 

وی با اعلام اینکه مدیریت شهری با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های در اختیار به استقبال و بزرگداشت این دهه رفته است افزود: شهر در این دهه رنگ و بوی کرامت گرفته و ظرفیت‌های تبلیغی از جمله بیلبوردها و عرشه‌های پل با محوریت حکمت‌های رضوی و طرح‌های فاخر فرهنگی در منظر دید شهروندان قرار می‌گیرد.

شعبانی از برگزاری مراسم روز دختر در پایگاه اجتماعی اسلام آباد خبر داد و گفت: مراسم ویژه‌ای نیز در این روزها در پارک رجایی به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول