اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

متروی غرب تهران عملیاتی شود

نماینده مردم شهرستان‌‌های قدس، شهریار و ملارد با بیان اینکه متروی غرب تهران باید از فاز مطالعاتی وارد اجرای عملیات شود، گفت: بخش جوقین در آینده نزدیک با استقرار بخشداری آغاز به کار خواهد کرد.

متروی غرب تهران عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، محمد محمودی شاهنشین، نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مراسم جشن ریحانه به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در سالن همایش خلیج فارس شهر وحیدیه اظهار داشت: ۱۶۵ هزار دانش آموز در شهریار، آینده این شهرستان را می‌سازند.

وی افزود: در مدت اخیر ۲۷ ماهه گذشته، یک‌هزار و 500  میلیارد تومان از محل ارزش افزوده در پروژه‌های سه شهرستان قدس، شهریار و ملارد هزینه شد.

نماینده مردم شهرستان‌‌های قدس، شهریار و ملار گفت: ظرف دو سال گذشته،  درصد پیشرفت سه بیمارستان در دست احداث به بالای ۸۰ درصد رسیده است؛ باید پروژه متروی غرب استان تهران نیز بعد از چندین سال و انجام مطالعه به فاز عملیاتی تبدیل و کلنگ آغاز عملیات اجرایی به زمین زده شود تا مردم منطقه به راحتی به تهران رفت‌و آمد کنند.

وی اضافه کرد: به زودی بخش جوقین در شهرستان شهریار راه اندازی خواهد شد که باعث توسعه شهرستان شهریار و منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول