اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گلزار شهدای بندرعباس با حضور خدام رضوی عطرافشانی شد

خدام حرم مطهر رضوی با حضور در گلزار شهدای بندرعباس به ادای احترام به مقام شهدا پرداختند.

گلزار شهدای بندرعباس با حضور خدام رضوی عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در آستانه آغاز دهه کرامت و با آغاز دوازدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خدام حرم مطهر رضوی در بدو ورود به شهر بندرعباس، پس از مراسم استقبال در فرودگاه بندرعباس و حضور در شهرک فاطمیه راهی گلزار شهدای بندرعباس شدند.

خادمین حرم صحن و سرای حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور در گلزار ملکوتی شهدای بندرعباس ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای بندرعباس به غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و متبرک کردن آن‌ها به پرچم  ملجا نورانی امام رضا علیه السلام پرداختند.

در این مراسم که با استقبال پرشور مردمی همراه بود شاخه‌های گل به مزار مطهر شهدا هم اهدا شد.

مصطفی رجبیان دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در حاشیه این برنامه اظهار داشت: دوازدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید درحال برگزاری است 
و استان هرمزگان برا هشتمین سال متوالی توفیق برگزاری این برنامه را دارد.

وی بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان از دوازدهم تیر ماه  وارد بندرعباس شده و تا ۲۳ تیر برنامه‌های مختلفی را اجرا خواهند کرد.

رجبیان تاکید کرد: از ۱۵ تیر ماه استان هرمزگان میزبان دو کاروان دیگر از خدام حرم مطهر رضوی خواهد بود که محور شرق و غرب استان را پوشش خواهند داد.

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید ابراز داشت: بالغ بر ۱۰۰ نقطه از استان هرمزگان میزبان کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود و در ۱۵ عنوان برنامه و ۲۰۰ برنامه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمت کریمانه شعار محوری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید امسال است.

حجت الاسلام و المسلمین شوکتیان روحانی کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) بیان کرد: دلیل بزرگی حضرت معصومه(ع) انتساب به اهل بیت علیهم السلام نیست بلکه رفاقت با امام معصوم امام زمان(عج) است.

وی تاکید کرد: تنها دعای واجب نماز «اهدنا الصراط المستقیم» است که این صراط مستقیم طبق تفسیر آیه به آیه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و با رفاقت و همراهی آن‌ها می‌توان به مقامات فراوان رسید.

انتهای پیام/۸۸۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول