اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به تبیین دارد

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب راهکارهای مختلف، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تاریخی، شناخت ایرانی و اسلامی و... بیان شده که نیازمند تبیین است.

بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به تبیین دارد

احمدرضا بسیج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار نظام جمهوری اسلامی ایران و کسی که به‌صورت کلان به مسائل جامعه می‌نگرد در 22 بهمن‌ماه سال 97 بیانیه‌ای را که موسوم به بیانیه گام دوم انقلاب بود به ملت ایران عرضه کرد.

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب عمدتا شامل سه بخش مقدماتی، دستاوردها و راهکارها و پیشنهادات است، افزود: در قسمت مقدماتی این بیانیه به این موضوع اشاره شده است که جمهوری اسلامی با شعار ما می‌توانیم و شعارهایی مبتنی بر فطرت پاک انسان‌ها روی کار آمده است و دوگانه شرق و غرب را به دوگانه استکبار و استضعاف یا به تعبیری تقابل حق و باطل تغییر داد.

وی ادامه داد: با توجه به موانع فراوانی که دشمنان بر سر راه انقلاب اسلامی ایجاد کرده و برعکس همه انقلاب‌هایی که تا قبل از 40 سالگی دچار انحراف شدند، انقلاب اسلامی ایران 40  سال است با افتخار، قدرت و قوت ایستاده است و به راه خود ادامه می‌دهد.

بسیج با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در هفت توصیه‌ای که بیان کردند، تاکید دارند که باید به تمدن اسلامی برسیم چراکه تشکیل تمدن اسلامی لازمه ظهور امام زمان (عج) است، عنوان کرد: توصیه ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب این است که کشور باید در حوزه‌های اقتصادی، علم و فناوری، اخلاق و معنویت، سبک زندگی و... رشد داشته باشد.

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: همه مسؤولان، اندیشمندان، روحانیون و... باید تلاش کنند تا جامعه‌ای در تراز اسلام و فرهنگ اسلامی ایجاد کنند تا نرم‌افزار و سخت‌افزار لازم برای ظهور مهیا شود.

وی اضافه کرد: همه سازمان‌ها، ادارات و نهادها از راه‌های مختلف درصدد تبیین و گفتمان‌سازی این بیانه هستند به همین دلیل دوره توانمندسازی فعالان فرهنگی چهارمحال و بختیاری با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حجت‌الاسلام راجی برگزار می‌شود، افرادی که در این نشست شرکت می‌کنند با محتوای بیانیه گام دوم و شیوه‌های استخراج راهکارهای آن آشنا می‌شوند.

بسیج تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب راهکارهای مختلف، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تاریخی، شناخت ایرانی و اسلامی و... بیان شده که نیازمند تبیین است.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول