اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

حضور شرکت‌های خارجی از 7 کشور جهان در نمایشگاه الکامپ

مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ گفت:شرکت‌هایی از ترکیه، آذربایجان، قزاقستان و چین برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ اعلام آمادگی کردند و شرایط نیز برای میزبانی از آنان فراهم شده است.

حضور شرکت‌های خارجی از 7 کشور جهان در نمایشگاه الکامپ

رضا حیدری مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: در این دوره از برگزاری نمایشگاه الکامپ مانند سال های گذشته، شاهد حضور شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات از کشورهای مختلف هستیم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر حضور شرکت های IT از 7 کشور جهان قطعی شده است.

حیدری ادامه داد: شرکت هایی از ترکیه، آذربایجان و قزاقستان برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ  اعلام آمادگی کردند و شرایط نیز برای میزبانی از آنان فراهم شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چین نیز به عنوان یکی از کشورهایی است که شرکت های فعال آن در نمایشگاه حضور پیدا می کنند. البته حضور این شرکت ها اهداف مختلفی دارد و بازاریابی،ارائه محصول و خدمات مشاوره ای را شامل می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول