اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

عکس| بارش‌های موسمی در بمبئی، ۱۵ کشته بر جا گذاشت

بارش شدید باران در بمبئی، سبب مرگ ۱۵ نفر، اختلال در خطوط ریلی و تاخیرهای گسترده در پروازهای فرودگاه بین‌المللی پایتخت تجاری هند شده است.

عکس| بارش‌های موسمی در بمبئی، ۱۵ کشته بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای در هند امروز سه شنبه از تلفات انسانی و خسارت‌های بارش‌های موسمی دو روز اخیر در بمبئی پایتخت تجاری این کشور خبر دادند.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های هندی از قبیل شبکه «ان‌دی‌تی‌وی» خبر دادند، بارش‌های موسمی در بمبئی که از صبح دیروز دوشنبه آغاز شده، سبب اختلال در خطوط ریلی و تاخیر گسترده در فرودگاه بین‌المللی بمبئی که دومین فرودگاه پر رفت و آمد در شبه قاره هند است، شده است.

طبق گزارش رسانه‌های محلی در هند، این کشور امسال یکی شدیدترین بارش‌های موسمی را تجربه کرده و طی دو روز اخیر رکورد بالاترین میزان بارش در یک دهه اخیر شکسته شده است.

شامگاه دوشنبه هواپیمای «اسپایس جت سی جی ۶۲۳۷» هنگام فرود در فرودگاه بمبئی از باند اصلی فرودگاه خارج شد و این موضوع سبب شد باند اصلی فرودگاه بسته شود.

مسئولان فرودگاه بمبئی بعد از بستن این باند اصلی، یک باند دیگر را برای استفاده هواپیماها در نظر گرفتند اما این موضوع سبب ایجاد تاخیر در روند پروازها شده است.

به گفته مقام‌های هند، همه سرنشینان اسپایس جت سی جی ۶۲۳۷ سالم هستند و کسی دچار جراحت نشده است.

بیش از ۵۵ پرواز به مقصد بمبئی هم به دلیل بارش شدید باران انجام نشده و مسافران به فرودگاه‌های مجاور از قبیل فرودگاه «احمد آباد» و «بنگلور» برده شدند. مقام‌های هند همچنین خبر دادند که ۵۲ پرواز به مقصد بمبئی لغو شده است.

از سوی دیگر خبر رسیده که بارش شدید باران در بمبئی، سبب ریزش دیوار شده و جان حداقل ۱۵ هندی را گرفته است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول