اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

کرملین: بیانیه پوتین از پیش تعیین ‌کردن نتیجه نشست اوپک نبوده است

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه گفت بیانیه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مورد آمادگی روسیه و عربستان برای تمدید توافق کاهش تولید تنها منعکس‌کننده موقعیت دو کشور بوده و تعیین کردن خروجی این مذاکرات که در وین در جریان است، نبوده است.

کرملین: بیانیه پوتین از پیش تعیین ‌کردن نتیجه نشست اوپک نبوده است

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه گفت: بیانیه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مورد آمادگی روسیه و عربستان برای تمدید توافق کاهش تولید تنها منعکس‌کننده موقعیت دو کشور بوده است و از تعیین کردن خروجی این مذاکرات که در وین در جریان است، نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: «نکته این است که دو کشور (روسیه و عربستان) موقعیت و دستاورد خود را اعلام کردند.»

«با این حال، تصمیم‌گیری کشورهای دیگر (که در گفتگو شرکت کردند)قطعا مورد نیاز است.»

به گزارش فارس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز شنبه در کنفرانس خبری گروه 20 اعلام کرده بود  با عربستان بر سر تمدید توافق کاهش تولید که 1.2 درصد تقاضا در جهان است به مدت 6 تا 9 ماه موافق است. (تا دسامبر 2019 یا مارس 2020) (جزئیات بیشتر)

عربستان نیز از احتمال تمدید 9 ماهه خبر داده بود. (جزئیات بیشتر)

وزیر نفت کشورمان در بدو ورود به وین برای شرکت نشست اوپک از اینکه پوتین این توافق را در نشست گروه 20 اعلام کرده و تا نشست اوپک در وین صبر نکرده است، ابراز ناامیدی کرده بود. (جزئیات بیشتر)

در عین حال، الکساندر نوآک، وزیر نفت روسیه نیز در وین در دیدار با زنگنه گفت: «در اجلاس اوپک به دنبال هیچ توافقی بدون حضور ایران نبوده‌ایم و نخواهیم بود.» (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول