اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اهتمام ویژه دانشگاه پیام نور برای کمک به قشر محروم کشور

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: توسعه روستاها و رسیدگی به مناطق محروم کشور یکی از مهم ترین رسالت های اجتماعی دانشگاه پیام نور است.

اهتمام ویژه دانشگاه پیام نور برای کمک به قشر محروم کشور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور ، محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور توسعه روستاها و رسیدگی به مناطق محروم کشور را یکی از مهم ترین رسالت های اجتماعی این دانشگاه دانست و گفت: اهتمام ویژه دانشگاه پیام نور بر این است که در راستای رسالت اجتماعی خود و توسعه روستاها به عنوان یکی از مهم ترین ارکان تولید و مولد کشور، برنامه ها و دوره های مهارت آموزی متنوعی را برای مناطق مختلف ارائه کند.

زمانی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با دانشگاه پیام نور، گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور با گستره ملی و بین المللی و تنوع در رشته ها، تا حد بسیار زیادی در برقراری عدالت اجتماعی به ویژه در مناطق محروم و روستاها موفق عمل کرده است.

وی با عنوا ن اینکه این دانشگاه حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم و گسترش کارآفرینی و مهارت آموزی را به عنوان یکی از هدف های مهم خود قرار داده است، تصریح کرد: تمامی دانشگاه های کشور رسالت های آموزشی و اجتماعی مختلفی را بر دوش دارند و دانشگاه پیام نور نیز با رویکرد توسعه  آموزش در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم، با ارائه خدمات مختلف آموزشی، فرهنگی و حمایت از کارآفرینان به دنبال تحقق این امر است.

وی با ابراز خرسندی تفاهم نامه مشترک همکاری بین دانشگاه پیام نور و معاونت توسعه مناطق محروم گفت : خدارا شاکریم که می توانیم امروز در کنار معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ، گامی مثبت برای خدمت به قشر اصلی تولید کننده کشور در مناطق محروم و به ویژه عشایری برداریم و در ایجاد حرفه های مورد نیاز هر منطقه نقشی موثر داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری دوره های کوتاه مدت و ایجاد رشته های رسمی در هر منطقه، زمینه های توسعه روستاها فراهم شود.

 زمانی تصریح کرد: تلاش همه ما کمک به قشر محروم کشور است تا با تعریف برنامه های مشخص بسترهای رشد آنها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول