اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی منصوب شد

محمود بخشی طی حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی منصوب شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، در متن حکم سورنا ستاری خطاب به دکتر محمود بخشی آمده است: نظر به‌ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان خراسان شمالی و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به‌مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به مدت سه سال به‌عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی منصوب می‌نمایم.

شایسته است، با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین‌نامه تأسیس و اداره نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق جنابعالی را در انجام این مسؤولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

شایان‌ذکر است، بدین‌وسیله از زحمات جناب آقای مهدی قاسمی‌فرد و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسؤولیت، کمال تشکر به عمل می‌آید.

گفتنی است مهدی قاسمی فرد از آذرماه سال ۹۶ به ریاست بنیاد نخبگان خراسان شمالی منصوب شد و پس از طی یک سال و نیم از دوران مدیریت، برای گذراندن دوره فرصت مطالعاتی به مدت شش ماه عازم کشور استرالیا شد و از بهمن ماه سال ۹۷ ابوالقاسم خزاعیان همزمان با حفظ سمت ریاست بنیاد نخبگان استان گلستان، سرپرست این مجموعه در خراسان شمالی نیز بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول