اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ارسال اقلام اهدایی به فرهنگیان سیل‌زده گلستان با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش

کاروان اقلام اهدایی به فرهنگیان سیل‌زده گلستان لحظاتی پیش با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای توزیع عازم مناطق سیل‌زده استان شد.

ارسال اقلام اهدایی به فرهنگیان سیل‌زده گلستان با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احسان گوهری‌راد صبح امروز در مراسم اعزام کاروان حاوی اقلام اهدایی به فرهنگیان سیل‌زده گلستان که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش انجام شد، اظهار کرد: استان گلستان در روزهای پایانی سال 1397 گرفتار سیل ویرانگر شد و بر اثر آن سه شهر آققلا، گمیشان و گنبدکاووس متحمل خسارت فراوانی شدند.

وی گفت: بر اثر سیلاب 324 مدرسه در گلستان دچار آسیب جدی شد و 24 مدرسه نیز تخریبی اعلام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه توانستیم در فروردین ماه همانند سایر نقاط مدارس را آغاز کنیم، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تاکنون 90 درصد پروژه های مدارس تخریبی در حال انعقاد قرارداد و طی مراحل بعدی است.

 
گوهری‌راد با بیان اینکه کلنگ‌زنی نخستین مدرسه سیل زده در شهرستان آققلا بود، بیان کرد: مدارس در حال ساخت مناطق سیل‌زده در مهرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: کمک‌های زیادی از سوی دولت و استانداری انجام شد، همچنین آموزش و پرورش و فرهنگیان نیز یک میلیارد تومان به سیل‌زدگان کمک کردند علاوه بر آن 40 کامیون اقلام برای کمک به سیل‌زدگان به استان گلستان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه بعد از وقوع سیل 50 کانکس برای راه‌اندازی مدارس تخریبی راه‌اندازی شد، گفت: بعد از سیل نیز اقدامات زیادی اعم از کلاس‌های بازآموزی و تقویتی و آزمون‌های کنکور برای شهرهای سیل‌زده در حال اجرا است.

گوهری‌راد به اعزام کاروان حاوی اقلام اهدایی به فرهنگیان سیل‌زده استان گلستان اشاره کرد و افزود: اقلامی به ارزش 300 میلیون تومان توسط وزارت آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و اداره کل نوسازی برای کمک به خانواده‌های فرهنگی سیل‌زده گلستان تامین شده است و امروز در آققلا و گمیشان توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول