اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

امینی: آمریکا به‌نام توسعه دموکراسی جنایت می‌کند

یک استاد دانشگاه گفت:کاری که آمریکا در همه جهان انجام می‌دهد این است که می‌گوید من دارم دموکراسی را توسعه می‌دهم! یعنی اسم خوب می‌گذارد و هر جنایتی می‌کند.

امینی: آمریکا به‌نام توسعه دموکراسی جنایت می‌کند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، عیسی امینی استاد دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های بیانیه گام دوم که با موضوع عدالت در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، گفت: هر ظلمی و انحرافی در هر جا رخ می‌دهد بنیان آن بر اساس ظلمی است که نسبت به کلمات می‌شود یعنی وقتی کلمات دلالت بر حقیقت خودشان را ندارند و از موضع خودشان منحرف می‌شوند هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد.

وی ادامه داد: به طور مثال چند وقت پیش با یکی از ساواکی‌های زمان شاه مصاحبه شده بود و از او پرسیده بودند چطور شما آن شکنجه‌ها را انجام می‌دادید، این فرد ساواکی می‌گفت آنها شکنجه نبود بلکه خشونت همراه با قاطعیت بود! ببینید تحریف در کلمات موجب می‌شود هر اتفاق دیگری رخ دهد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: کاری که آمریکا در همه جهان انجام می‌دهد این است که می‌گوید من دارم دموکراسی را توسعه می‌دهم! یعنی اسم خوب می‌گذارد و هر جنایتی می‌کند.

امینی یادآور شد: روزی که امام زمان (عج) ظهور کند به نظر بنده مهمترین کاری که اتفاق خواهد افتاد این است که کلمات دوباره به جای حق خودشان برمی‌گردند و هر چیزی معنای اصلی خودش را پیدا کند.

وی افزود: به اعتقاد بنده دوستان ما در نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره حقیقت نظام مفاهیم کار کند این سوال را باید پاسخ داد که آیا کسی که دروغ می‌گوید، رشوه می‌گیرد و پارتی‌بازی می‌کند آیا این اقدام علیه نظام نیست؟

این استاد دانشگاه ادامه داد: ما باید به این پاسخ دهیم که وقتی می‌گوییم نظام منظور ما چیست؟‌ آیا می‌توان الان یک اداره نام ببرید که بدون پارتی بازی کار شما را راه بیندازند البته جاهایی که در آن پول وجود ندارد اینگونه نیست برای این است که در برخی نهادها نظام هنوز نظام شاهی است مانند بانک‌ها، وزارت نفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول