اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افزایش 384 درصدی کشف قاچاق کالا و ارز در سمنان

فرمانده سابق انتظامی استان سمنان از افزایش 384 درصدی کشف قاچاق کالا و ارز در این استان خبر داد.

افزایش 384 درصدی کشف قاچاق کالا و ارز در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان که با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی، جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مقامات ارشد اجرایی، فرماندهان نیروهای مسلح و کارکنان انتظامی در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد، با اشاره به اهمیت امنیت، اظهار کرد: رهبری این اصل را از مهم‌ترین ارکان حکومت دانستند که پیشرفت در تمام حوزه‌ها را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به شرح وظایف این نهاد و تلاش‌های صورت گرفته برای تضمین امنیت مردم، بیان کرد: ارتقای امنیت عمومی استان سمنان، مبارزه با قاچاقچیان و قاچاق کالا و ارز، کاهش سوانح، مبارزه با سارقان خرد و کلان، برنامه‌هایی بود که در طول چهار سال خدمت پیگیری شد.

فرمانده سابق انتظامی استان سمنان با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای ارتقای امنیت اجتماعی در استان بیان کرد: کاهش 32 درصدی جرائم، کاهش 29 درصدی تلفات سوانح رانندگی و افزایش 384 درصدی کشف قاچاق کالا و ارز از مهم‌ترین خدمات پلیس در مدت فعالیت در استان بوده است.

قاسمی به کشف بیش از 32 تن مواد مخدر با افزایش 284 درصدی طی چهار سال خدمتش در استان سمنان اشاره کرد و گفت: کشف مواد مخدر 19 درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه جلسه‌ امروز برای ادای دین و تشکر از مردم و مسؤولان خوب استان سمنان است، تأکید کرد: از روز نخست انجام مأموریتم در این استان با توکل به خدا، کار خود را آغاز کردم و محوریت کار خود را در راه اعتلای امنیت در استان سمنان به انجام رساندم.

فرمانده سابق انتظامی استان سمنان بیان کرد: ارتقای امنیت عمومی استان سمنان، مبارزه با سارقان خرد و کلان، مبارزه با قاچاقچیان، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کاهش سوانح و تکریم ارباب‌رجوع از مهم‌ترین برنامه‌ها در مدت‌زمان حضورم در این استان بوده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: همه ما یک روز از مسؤولیت فارغ می‌شویم و باید این فرصت را قدر بدانیم و بدانیم که تنها عمل انسان است که هیچ‌گاه از آن جدا نمی‌شود و مزد عمل را خواهیم گرفت.

نیروی انتظامی در جهت احقاق حق مردم کوتاهی نخواهد کرد

سرهنگ عبدالله حسنی، فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سمنان نیز در این آیین اظهار کرد: با توجه به شناخت خوبی که از استان سمنان وجود دارد، به‌گونه‌ای عمل خواهم کرد که در پایان مأموریتم شرمنده شهدای گران‌قدر و مردم شریف استان نباشم.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا مشی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان سمنان را در استان ادامه داده و پیگیر برنامه‌ها و تحقق اهدافی باشیم که او بنا نهاده بود.‌

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سمنان گفت: امانت‌داری، مردم‌داری و صداقت سردار قاسمی به‌عنوان مؤلفه‌های ارزشمندی است که تلاش خواهیم کرد تا آن را ادامه دهیم.

حسنی ادامه داد: توجه به کارکنان نیروی انتظامی و همراه کردن این عزیزان ازجمله مواردی است که جزو برنامه‌ها و اهداف ما در نیروی انتظامی استان است.‌

وی گفت: قطعاً تمام تلاش و توان خود را به کار خواهم گرفت تا اسباب رضایت خداوند سبحان و مردم شریف این استان را فراهم آورم.‌

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: نیروی انتظامی در جهت احقاق حق مردم کوتاهی نخواهد کرد و دست متجاوزان به حقوق مردم را قطع می‌کند.

انتهای پیام/74034/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول