اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

احتمال تجدیدنظر ترامپ در تحریم های هواوی

همزمان با برگزاری اجلاس سران بیست خبرهایی در مورد احتمال تجدیدنظر ترامپ در تحریم های وضع شده این کشور بر ضد شرکت هواوی شنیده می شود.

احتمال تجدیدنظر ترامپ در تحریم های هواوی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، بر اساس برآوردهای انجام شده تحریم های هواوی و اعمال محدودیت هایی در زمینه همکاری این شرکت با گوگل، ای آر ام و غیره باعث خسارت 30 میلیارد دلاری به شرکت چینی شده و حالا گفته می شود مذاکره مجدد تجاری چین و آمریکا همزمان با برگزاری اجلاس سران 20 در ژاپن می تواند به حل این مشکل منجر شود.

 

ترامپ تایید کرده در حال انجام بررسی هایی است تا فروش تجهیزات هواوی در آمریکا به شرطی که به امنیت ملی این کشور آسیبی نزنند، ممکن شود. با توجه به حساسیت دولت ترامپ در مورد فروش تجهیزات نسل پنجم هواوی در آمریکا بعید به نظر می رسد که توافق دو طرف به حل این مشکل منجر شود.

علاوه بر این هنوز مشخص نیست آیا این توافق منجر به بازگشت نسخه های جدید اندروید به گوشی های تولیدی هواوی می شود یا خیر. با توجه به عدم اعتماد هواوی به شرکت های فناوری آمریکایی بعید است این شرکت چینی از توسعه سیستم عامل اختصاصی خود که با اپلیکیشن های اندرویدی سازگاری دارد، دست بردارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول