اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سامانه گویای 1504 پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت منابع طبیعی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: سامانه گویای 1504 به عنوان پل ارتباطی بین طبیعت دوستان و یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری فعال است.

سامانه گویای 1504 پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت منابع طبیعی

خلیل آقاجانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سامانه گویای 1504 به عنوان پل ارتباطی بین طبیعت دوستان و یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری فعال است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه ۱۵۰۴ از سال ۱۳۹۲ در کشور راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی سامانه 1504 را حفظ منابع طبیعی و خدادادی است.

آقاجانلو با اشاره به اینکه مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آتش‌سوزی، تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی با این سامانه تماس گرفته و گزارشات خود را اعلام کنند، خاطر نشان کرد: استفاده از این سامانه رایگان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه در خرداد‌ماه سال‌جاری 70 مورد تماس با سامانه 1504 ثبت شده است، بیان کرد: در سال‌جاری بیشترین تماس‌ها با این سامانه به علت تخریب و تصرف بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان حفاظت و حراست از منابع طبیعی را یک وظیفه عمومی خواند و افزود: مردم و طبیعت دوستان هرگونه آتش سوزی، تخریب و تجاوز به عرصه‌های ملی و طبیعی را با سامانه گویای منابع طبیعی استان در میان بگذارند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول