اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رانندگان از مسیرهای جایگزین خیابان انقلاب و حافظ استفاده کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه خیابان انقلاب و خیابان حافظ مسیر تشییع پیکر شهداست از رانندگان می‌خواهیم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رانندگان از مسیرهای جایگزین خیابان انقلاب و حافظ استفاده کنند

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ محم رزاقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درخصوص وضعیت ترافیکی معابر منتهی به محل تشییع شهدای تازه تفحص شده از مقابل دانشگاه تهران گفت: از ابتدای صبح در خبایان انقلاب به صورت ویژه مأموران حاضر شدند و پوشش ترافیکی این محدوده را مورد نظم بخشی قرار دادند.

وی افزود: در حال حاضر در طول خیابان انقلاب از ولیعصر تا میدان انقلاب اجاز تردد داده نمی‌شود و محورهای عمود بر خیابان انقلاب ماننده ۱۶ آذر، وصال، قدس و در محورهای جنوب خیابان انقلاب هم محدودیت تردد وجود دارد.

رزاقی گفت: در خیابان کارگر از چهارراه لشکر به سمت میدان انقلاب به صورت مقطعی اعمال محدودیت شده است. 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  گفت: در غرب به شرق خیابان امام خمینی از خیابان کمالی به سمت میدان حر محدودیت اعمال شده است.

وی تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر مراسم تشییع پیکر پاک شهدا از میدان فردوسی از شرق به غرب خیابان انقلاب و در خیابان حافظ از شمال به جنوب از کریمخان و کل خیابان وحدت اسلامی و فرعی‌های آن با اعمال محدودیت مواجه خواهد بود.

سرهنگ رزاقی گفت: با توجه به اینکه خیابان انقلاب و خیابان حافظ مسیر تشییع پیکر شهداست از رانندگان می‌خواهیم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای یام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول