اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

تخصیص وام تغذیه به دانشجویانی که مشکل دارند

معاون وزیر علوم در نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سطح یک و مناطق ۱۰گانه کشور، گفت: وام تغذیه را باید برای دانشجویانی که مشکل دارند فعال کنیم و رقم آن را هم افزایش دهیم.

تخصیص وام تغذیه به دانشجویانی که مشکل دارند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سطح یک و مناطق ۱۰گانه کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در ۲۹ خردادماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

این نشست با حضور مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور، حسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی از معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سطح یک و مناطق ۱۰گانه کشور به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.

در این مراسم، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر استقلال حوزه‌های دانشجویی از سیستم رسمی دانشگاه گفت: «بحث استقلال حوزه‌های دانشجویی و برداشتن دغدغه مسائل دانشجویی و خدمات دانشجویی از سیستم رسمی دانشگاه یکی از مسائل مهم ساختار سازمان امور دانشجویان است».
صدیقی تاکید کرد: «وام تغذیه را باید برای دانشجویانی که مشکل دارند فعال کنیم و رقم آن را بالاتر هم ببریم».
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: «بحث ارتقای سلف سرویس‌ها، آشپزخانه‌ها و هدفمندی و افزایش وام‌های دانشجویی را حتماً دنبال می‌کنیم و اینها سه محور اصلی کار صندوق است که پیگیری خواهد شد».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول