اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

درخواست برای لغو رزمایش آلمان به دلیل سقوط دو جنگنده یوروفایتر

سقوط دو جنگنده آلمانی در یک تمرین نظامی ارتش، باعث واکنش مقامات محلی در این کشور برای لغو برگزاری این تمرینات در برخی مناطق شده است.

درخواست برای لغو رزمایش آلمان به دلیل سقوط دو جنگنده یوروفایتر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درپی سرنگونی جنگنده‌های یوروفایتر در آلمان، از بیم جان مردم، مقامات محلی درخواست کرده اند برگزاری این رزمایش که در آن هواپیماهای نظامی در ارتفاع 1ایین پرواز میکنند لغو شود.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، شهردار شهر «وارن» که در نزدیکی محل برگزاری این رزمایش قرار دارد، خواستار تعطیلی رزمایش شده است. این ناحیه یکی از مناطق تفریحی محسوب می‌شود. مقامات محلی در شمال آلمان هم از ارتش این کشور خواستند تا چگونگی سرنگونی این دو جنگنده را ارزیابی کنند. یکی دیگر از مقامات هم خواسته که در برنامه‌های اینچنینی، بازنگری شود و از برگزاری رزمایش در مناطقی که در نزدیکی مکانهای تفریحی است خودداری شود. 

این واقعه در ایالت مکلنبورگ فورپومرن در فاصله حدود ۱۲۰ کیلومتری شمال برلین رخ داد. در این منطقه پارک ملی قرار دارد و جمعیت زیادی برای تفریح به این ناحیه می‌آیند.
شاهدان ماجرا اعلام کردند که سقوط این دوجنگنده که در ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی روز ۲۴ ژوئن ( دوشنبه ۳ خردادماه) به وقوع پیوسته و صدای مهیبی تولید کرده است. در نتیجه این حادثه یکی از خلبانان این دو جنگنده جان خود را از دست داد. (جزئیات بیشتر)

انتهای‌پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول