اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رشد و بالندگی رسالت دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسالت این دانشگاه و اعضای هیئت‌علمی حاضر در آن را رشد، بالندگی و پیشرفت همه‌جانبه استان با اتکا بر جوانان برشمرد.

رشد و بالندگی رسالت دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک صبح امروز در جشنواره آموزشی شهید مطهری در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای آزمون الکترونیک جزو برترین‌های ایران بوده، اظهار کرد: توسعه خدمات الکترونیک به‌عنوان مهم‌ترین برنامه در این دانشگاه در دستور کار قرارگرفته و در نظام ارجاع الکترونیک نیز جزو سه دانشگاه برتر کشور است.

وی با تأکید بر لزوم نسخه‌نویسی الکترونیک توسط پزشکان افزود: امیدواریم طی ماه‌های آینده نسخه‌نویسی الکترونیک به‌طور کامل جایگزین نسخه‌نویسی سنتی می‌شود هرچند دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این زمینه نیز جزو دانشگاه‌های برتر کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با اذعان به این نکته که پروژه‌های این دانشگاه که در سطح ملی اجرا می‌شود با برند گیلانی نام‌گذاری می‌شوند، تصریح کرد: این دانشگاه پروژه نظام ارجاع را با عنوان پروژه نظام ارجاع مارلیک و با برند گیلانی نام‌گذاری کرده و اعتقاد دارد اجرای پروژه‌های متعدد با برند گیلانی، سطح توان و استعدادهای موجود در استان گیلان را در سطح ملی نشان می‌دهد.

یوسف زاده چابک با بیان اینکه پروژه شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز همراه با عنوان سپیدرود نام‌گذاری شده، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دارای 104 سامانه است و این دانشگاه بر روی تکنولوژی جریان دیتا با وسواس و دقت زیاد رفتار می‌کند به‌طوری‌که سرمایه‌گذاری بر روی جریان دیتا را جزو ارزشمندترین و مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها برمی‌شماریم.

وی با تأکید بر اینکه امروزه یکی از رسالت‌های ما و اعضای هیئت‌علمی رشد و بالندگی و ادامه‌ روند پیشرفت در این دانشگاه است، افزود: اگر امروز در حال سرمایه‌گذاری بر روی جریان دیتا هستیم در حقیقت هدفمان مدیریت و تفکر صحیح در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با اشاره به نقش مهم اساتید این دانشگاه درروند توسعه و پیشرفت گفت: این دانشگاه در استان در مسیر توسعه و پیشرفت همه ارکان دانشگاه ملزم هستند بیشتر تلاش کنند و در این مسیر باید دست نیروهای جوان را بگیریم.

به گزارش فارس، در پایان این جشنواره از 19 نفر از اساتید نمونه و اعضای هیئت‌علمی منتخب، 12 نفر از اعضای هیئت‌علمی بازنشسته شده دانشگاه و همچنین از 21 نفر از اساتید جهت ارتقاء علمی آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول