اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

توقف کامل پروازهای «لوفت‌ هانزا» به «عشق آباد» از ماه نوامبر

شرکت هواپیمایی آلمانی موسوم به «لوفت‌ هانزا» از ماه نوامبر سال 2019 پروازهای خود به «عشق آباد» را متوقف می‌کند.

توقف کامل پروازهای «لوفت‌ هانزا» به «عشق آباد» از ماه نوامبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، شرکت هواپیمایی آلمانی موسوم به «لوفت‌ هانزا» از ماه نوامبر سال 2019 پروازهای خود به «عشق آباد» را متوقف می‌کند.

«ندا جعفری» مسئول شرکت مذکور در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در این خصوص اظهار داشت: لوفت‌ هانزا به طور کامل پروازها از «فرانکفورت» به عشق آباد را تا پایان اکتبر متوقف می‌کند.

وی افزود: پروازها به عشق آباد سود ندارند و پروازهای لوفت‌ هانزا از طریق ترانزیت از «باکو» انجام می‌شد اما پس از فصل پاییز تنها پروازها به باکو باقی می‌ماند.

این در حالی است که پروازهای لوفت‌ هانزا به عشق آباد از سال 1996 انجام می‌شود و بر گزارش مسئولان تقاضا برای آن کاهش یافت و برخی اوقات در هواپیما فقط 2 مسافر حضور داشتند.

پیش از این شرکت ملی «ترکمن هوا یولاری» نیز پرواز مستقیم به آلمان داشت اما در ماه فوریه سال جاری آژانس امنیت هوایی انگلستان شرکت ملی ترکمنی را به دلیل رعایت نکردن تدابیر امنیتی و استانداردهای جهانی وارد لیست سیاه کرد و پروازهای مستقیم و ترانزیتی ترکمن هوا یولاری به انگلستان، آلمان، فرانسه و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا ممنوع شدند.

در واکنش به این حادثه دولت ترکمنستان به شرکت لوفت‌ هانزا برای دریافت کمک جهت حل مشکلات پروازها از جمله رعایت استانداردهای بین‌المللی مراجعه کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول