اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

جزئیات نقل و انتقالات فرهنگیان تهران/ کدام مناطق تهران از نیروی فرهنگی اشباع شده‌اند؟

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به تشریح جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان تهران پرداخت و گفت: خروجی نیروهای ما در سال‌جاری ۹ هزار نفر است و تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۳ درصد فرهنگیان تهران بازنشسته می‌شوند.

جزئیات نقل و انتقالات فرهنگیان تهران/ کدام مناطق تهران از نیروی فرهنگی اشباع شده‌اند؟

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، درباره انتقال نیروهای آموزش و پرورش شهر استان تهران، اظهار کرد: خروج نیرو از شهر تهران بسیار کم، ولی ورود به آن زیاد است و چند منطقه وجود دارد که به حد اشباع رسیده‌اند.

انتقال نیرو به شهر تهران ویژه فرزندان شهدا، خانواده‌های مدافع حرم و بیماران خاص

فولادوند افزود: در مناطق ۲، ۳ و ۶ اشباع نیروهای مرد وجود دارد و همچنین مناطق ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ اشباع نیروهای خانم دارد که به این مناطق انتقال نیرو وجود نخواهد داشت اما سایر مناطق شهر تهران همگی به نیرو احتیاج دارند. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: فرزندان شهدا، خانواده‌های مدافع حرم و بیماران خاص، دارای شرایط ویژه‌ای برای انتقال هستند و با ساماندهی‌هایی که انجام شده است، امیدواریم بتوانیم با توجه به ورودی نیروها مشکل را حل کنیم.

بازنشسته شدن حدود ۴۳ درصد از معلمان و فرهنگیان تا سال ۱۴۰۰

 وی در مورد استخدام‌های جدید آموزش و پرورش گفت: سرپرست آموزش و پرورش دستور داده که تهران به صورت ویژه دیده شود؛ خروجی نیروهای ما امسال ۹ هزار نفر است و تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۳ درصد نیروهای ما بازنشسته می‌شوند که بنا بر همین موضوع قرار شده است تا نیروهای بیشتری به آموزش و پرورش اختصاص یابند و در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره اینکه اقدامات صورت گرفته تاکنون همگام با برنامه توسعه ششم نیست، افزود: مباحث مالی کشور بر اجرای برنامه‌ها و پیشرفت اهداف سند توسعه ششم تأثیرگذار بوده است و این مورد یکی از مهم‌ترین دلایل همگام نشدن با برنامه توسعه ششم است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول