اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزیر کشاورزی به سیستان بیاید و حجم خسارت‌ ملخ‌ها را بررسی کند

نماینده ایرانشهر در مجلس از وزیر کشاورزی خواست به دلیل حجم خسارت ملخ‌ها به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده و از نزدیک این خسارت را بررسی کند.

وزیر کشاورزی به سیستان بیاید و حجم خسارت‌ ملخ‌ها را بررسی کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در تذکر شفاهی خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت:‌استان سیستان و بلوچستان در آتش فقر و فلاکت می‌سوزد. این در حالی است که شاخص فلاکت در این استان به بالای 50 درصد می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اعتماد مردم سیستان و بلوچستان به آقای روحانی و دولتش و اقبال مردم این استان که در سال گذشته صورت گرفت از دولت می‌خواهم مصوبات سفر استانی جهانگیری را به این استان اجرایی کند.

نماینده مردم ایرانشهر خطاب به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: قابلیت‌های استان سیستان و بلوچستان بیشتر در بخش کشاورزی است لذا توجه به آمایش کشاورزی این استان بسیار مهم است.

وی گفت:‌ هجوم ملخ به استان سیستان و بلوچستان و به ویژه منطقه مکران و جنوب این استان در یک و نیم ماه اخیر خسار‌ت‌های زیادی به بار آورده لذا از حجتی که فردی جهادی محسوب می‌شود می‌خواهم به همراه مدیران وزیر جهاد به این استان سفر کرده و اوضاع آن را مشاهده و از نحوه مبارزه با ملخ‌ها مطلع شود.

امینی‌فرد خطاب به بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: با توجه به وسعت زیادی استان سیستان و بلوچستان می‌خواهم سهمیه سوخت این استان را زیادتر کنید. ضمن اینکه ناوگان عمومی سوخت رسان این استان فرسوده است. همچنین دو جایگاه CNG در این استان و جود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول