اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیکزادی‌پناه: به وضعیت رکود صنایع مستقر در ارگ قدیم بم رسیدگی شود

نماینده بم در مجلس از وزیر صمت خواست به وضعیت رکود تولید در صنایع مستقر در ارگ قدیم بم توجه کرده و تصمیماتی را درباره آینده کارگران این مجموعه اتخاذ کند.

نیکزادی‌پناه: به وضعیت رکود صنایع مستقر در ارگ قدیم بم رسیدگی شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حبیب‌اله نیکزادی پناه  نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: از اینکه این وزارتخانه عوارض گمرکی وضع شده برای صادرات خرما را حذف کرد؛ تشکر می‌کنم اما با توجه به استقرار خودروسازان و قطعه‌سازان و دیگر صنایع در ارگ قدیم بم و مشکلات متعدد مالی و تولیدی آنها و رکود کارخانجات این منطقه می‌خواهم که به وضعیت کارگران آن خودروسازی‌ها که در آینده نزدیک اخراج خواهد شد، رسیدگی کنند.

وی در تذکری به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر شما به شرق استان کرمان گزارشی را درباره محورهای این استان که به قتلگاه تبدیل شده‌اند ارائه کردند.

نماینده مردم بم تصریح کرد: به خوبی می‌دانید هر هفته تعداد زیادی از عزیزان کشورمان در محورهای مواصلاتی این استان جان خود را به دلیل مشکلات راه از دست می‌دهند. لذا وزارت راه و شهرسازی باید اعتبارات لازم را برای اصلاح و بهسازی مسیرهای استان کرمان تخصیص دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول