اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حاجی‌دلیگانی:تکلیف 14 میلیارد دلار کالاهای اساسی هنوز مشخص نیست

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به مصوبه قوه مقننه در خصوص تخصیص 14 میلیارد دلار برای واردات کالای اساسی گفت: بعد از گذشت 3 ماه هنوز مشخص نیست روش توزیع کالاها چگونه است؛ چرا برخی با رفاه عمومی مخالف هستند.

حاجی‌دلیگانی:تکلیف 14 میلیارد دلار کالاهای اساسی هنوز مشخص نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ حسین علی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده 22 بند 11 قانون اساسی مبنی بر حفظ شان مجلس، گفت: قانونی در مجلس شورای اسلامی برای کمک به مردم با تخصیص 14 میلیارد دلار برای واردات کالای اساسی تصویب شده که در حقیقت کمک به مردم است.ما همه طرفدار مردم هستیم و باید مشخص شود که ما مجلس هستیم یا نیستیم که یا چیزی را تصویب کرده‌ایم یا نکرده‌ایم.

وی تصریح  کرد: چرا برخی با رفاه عمومی که همراه با عدالت و مساوات است، مخالفند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس  از لاریجانی رئیس مجلس خواست که با توجه به گذشت سه ماه از سال جاری اما دولت در زمینه اجرای عادلانه توزیع کالاهای اساسی کاری نکرده است.

حاجی‌دلیگانی‌ گفت:‌ مجلس دو هفته به تعطیلات می‌رود و اگر می‌توانستیم این تعطیلات را لغو می‌کردیم تا به مشکلات مردم رسیدگی کنیم، خوب است.

لاریجانی در پاسخ به حاجی‌دلیگانی گفت:‌ مجلس وظیفه خود را انجام و دولت هم قول داده این موضوع را اجرایی کند ضمن اینکه دولت باید یکی از روش مختلف توزیع کالاهای اساسی را انتخاب و اجرا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول