اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

اعطای 2 امتیاز بازآموزی به شرکت‌کنندگان نخستین کنفرانس ملی علوم‌شناختی و رسانه

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی علوم‌شناختی و رسانه از اعطای 2 امتیاز بازآموزی توسط سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور به شرکت کنندگان در این کنفرانس خبر داد.

اعطای 2 امتیاز بازآموزی به شرکت‌کنندگان  نخستین کنفرانس ملی علوم‌شناختی و رسانه

محمد حیدری دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی علوم‌شناختی و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس  از اعطای 2 امتیاز بازآموزی توسط سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور به شرکت کنندگان در این کنفرانس خبر داد و گفت: این کنفرانس ملی توسط خبرگزاری فارس در مهرماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محورهای اصلی کنفرانس، فلسفه ذهن و رسانه، زبان‌شناسی شناختی و رسانه، علوم اعصاب و رسانه، هوش مصنوعی و رسانه، علوم‌تصمیم و رسانه، روان‌شناسی شناختی و رسانه، جامعه‌شناسی شناختی و رسانه، اقتصادِ شناختی و رسانه، بازاریابی شناختی و رسانه، تربیت فردی و رسانه و سیاستگذاری عمومی و رسانه است.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی علوم‌شناختی و رسانه با بیان اینکه ۲ امتیاز بازآموزی از سوی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور برای شرکت‌کنندگان در این کنفرانس در نظر گرفته شده است، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با اهدای گواهی‌نامه‌های معتبر، انتشار مقالات پذیرفته‌شده در مجلات برتر و اهدای جوایز نفیس به مقالات برگزیده در این حوزه از جمله اقدامات این کنفرانس است.   

این مدرس دانشگاه در ادامه یادآور شد:حمیدرضا پوراعتماد، باقر ساروخانی، عزت‌الله ضرغامی و  عطا الله رفیعی‌آتانی سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

حیدری تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات، تا اواسط شهریورماه سال جاری است و نتایج داوری در اوایل مهرماه اعلام می‌شود.  علاقمندان می‌توانند مقالات خود را به نشانی وب‌گاه www.fnccsm.com ارسال کنند.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی علوم‌شناختی و رسانه خاطر نشان کرد: تاکنون دانشگاه‌های مطرح کشور، پژوهشگاه‌ها و انجمن های علمی زیادی برای شرکت در نخستین کنفرانس ملی علوم‌شناختی و رسانه اعلام همکاری کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول