اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استقرار بیش از یک‌هزار مبلغ دینی در نقاط مختلف میناب

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان میناب از استقرار یک‌هزار و 100 مبلغ دینی در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

استقرار بیش از یک‌هزار مبلغ دینی در نقاط مختلف میناب

حجت‌الاسلام محمد بنی‌خزائی شامگاه شنبه به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان میناب، اظهار داشت: تبلیغ دین اسلام در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی نیست و  رسانه‌ها نیز وظیفه دارند دین اسلام، رأفت اسلام، چارچوب‌ها و مبانی اسلام و در مجموع ارزش‌های اسلامی را تبلیغ کنند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های دین اسلام این است که تبلیغ آن تنها در اختیار یک قشر و فرد خاص نیست، بلکه همه مردم و دستگاه‌ها باید مروج معروف‌ها، خوبی‌ها و ارزش‌ها باشند و دیگران را از خلاف، خطا و منکرات اجتناب دهند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان میناب، تعداد مبلغان در سطح این شهرستان را قریب به یک‌هزار و ۱۰۰ نفر اعلام کرد که تحت عنوان روحانی مستقر در مساجد و مناطق محروم و دورافتاده و همچنین روستاهای شهرستان حضور دارند.

بنی‌خزایی ابراز داشت: در سال گذشته ۱۷ خانه عالم روستایی افتتاح  و ۱۹ خانه عالم و ۷ موسسه قرآنی با مشارکت خیران بازسازی و تجهیز شده است.

وی ادامه داد : بیش از ۱۸۰ گفتمان دینی با حضور کارشناسان با همکاری آموزش و پرورش در مدارس و دوره‌های آموزشی برای فرهنگیان و کارمندان دولت برگزار شده است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان میناب اعلام داشت: گفتمان‌های دینی در سال گذشته با حضور بیش از ۸۲۳ نفر از اقشار مختلف بوده است.

بنی‌خزایی از شناسایی و ثبت اطلاعات تا کنون ۱۳۷ مداح خواهر و برادر در سامانه طوبی خبر داد و افزود: همچنین بیش از ۲۸۰ هیئت مذهبی در شهرستان میناب شناسایی شده است.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول