اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

طالبان: آمریکا رهبران داعش را در شرق افغانستان فراری داده است

طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آمریکا ده‌ها تن از رهبران و سرکردگان گروه تروریستی داعش در ولایت کنر افغانستان را شب گذشته فراری داده است.

طالبان: آمریکا رهبران داعش را در شرق افغانستان فراری داده است

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آمریکا ده‌ها تن از رهبران و سرکردگان گروه تروریستی داعش در این کشور را فراری داده است.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در این اطلاعیه گفت: نیروهای آمریکایی ده‌ها تن از اعضای ارشد داعش را در شهرستان نورگل ولایت کنر افغانستان که در محاصره طالبان قرار داشتند، شب گذشته توسط هلی‌کوپترهای این کشور فراری داده‌اند.

مجاهد افزود: در این عملیات، نیروهای نظامی وابسته به حکومت به منطقه مزاردره وارد شده و فرماندهان و دیگر نیروهای داعشی را به همراه سلاح و تجهیزات نظامی آنها سوار بر هلی‌کوپترهای نیروهای خارجی کرده و از محاصره فراری داده‌اند.

وی همچنین ادامه داد: این چندمین بار است که فرماندهان گروه تروریستی داعش با ورود مسستقیم نیروهای آمریکایی نجات داده شده و به مراکز نظامی این کشور منتقل می‌شوند.

به گفته مجاهد، نیروهای خارجی با استفاده ابزاری از نام گروه‌های تروریستی همچون داعش تلاش می‌کنند تا به اشغالگری خود ادامه دهند.

پیش از این نیز گزارش‌هایی مبنی بر رفت و آمد هلی کوپترهای بی نام و نشان به مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در افغانستان منتشر شده بود.

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول