اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سرنگونی پهباد فوق پیشرفته آمریکا نشان از اقتدار ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به سرنگونی پهباد فوق پیشرفته آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سرنگونی این پهباد مایه افتخار و عزت و نشان از اقتدار ایران اسلامی است

سرنگونی پهباد فوق پیشرفته آمریکا نشان از اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید ایشان بر اطلاع رسانی و تبیین این بیانیه اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اساس‌نامه برنامه ریزی و مدیریت و نظارت نظام جهت پیشرفت و توسعه و پایداری مطلوب و تمدن آفرین است.

امام جمعه بوشهر افزود: لازم است همه مسؤولان در این باره تلاش کنند و بعد از نهادینه شدن محتوایی آن در جهت اجرایی شدن آن کوشش و همت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه به سرنگونی پهباد فوق پیشرفته آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سرنگونی این پهباد مایه افتخار و عزت و نشان از اقتدار ایران اسلامی است؛ این پهباد به اذعان آمریکایی‌ها رادارگریز بوده و ادعای آنها این بود که کسی قادر به سرنگونی آن نیست.

وی افزود: آمریکایی‌ها ابتدا مساله واژگونی این پهباد فوق پیشرفته را تکذیب کردند اما بعد که دیدند اوضاع خراب است خبر واژگونی را تایید و عنوان کردند که ایرانی‌ها در آبهای بین المللی این کار را انجام داده است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: اگر جنگنده‌های آمریکایی هم بیایند نیروهای مسلح ایران آنها را هم واژگون خواهند کرد؛ آمریکا در تیرماه سال 68 هواپیمای مسافربری ایران را با موشک هدف گرفت و آن را سرنگون کرد و موجب شهادت 290 نفر از مردم ایران شد اما به خلبان این هواپیما مدال افتخار دادند.

امام جمعه بوشهر در ادامه به پیش رو بودن روز مبارزه با مواد مخدر پرداخت و گفت: این پدیده به دست مافیایی‌ها مدیریت می شود و جهان سرمایه داری همچون آمریکا و انگلیس از آن پشتیبانی می‌کند و این مساله از زمان حضور آمریکایی‌ها در افغانستان بیشتر شده است اما جمهوری اسلامی ایران توانسته با تلاش خود با مواد مخدر مبارزه کند.

وی ادامه داد: این پدیده خانمان سوز بسیاری از خانواده‌ها را از بین برده و لازم است قوه قضاییه از هیچ قاچاقچی نگذرد و برخود قاطع داشته باشد، همچنین نیروی انتظامی هم با شدت بیشتری با قاچاقچیان برخورد کند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول