اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راه ارتباطی، ورزشگاه و ایستگاه برق مهمترین مشکلات چاروسا است

در سفر استاندار به چاروسا راه ارتباطی، ورزشگاه و ایستگاه برق مهمترین مشکلات چاروسا بود.

راه ارتباطی، ورزشگاه و ایستگاه برق مهمترین مشکلات چاروسا است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، امروز استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ، فرماندار کهگیلویه، معاونان و مدیران کل و مدیران شهرستانی با حضور در منطقه چاروسا ابتدا استاندار و هیات همراه مورد استقبال امام جمعه، بخشدار، شورای شهر و مسئوولین چاروسا قرار گرفت.

سپس استاندار با حضور در گلزار شهدای قلعه رئیسی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار که در همان زمان استقبال هدف از سفر خود را بازدید از روستاهای محروم دیشموک دانست تاکید کرد تا سفری اختصاصی به چاروسا و قلعه رئیسی سفر کند.

اما مسئوولین چاروسا از همان زمان کم بیشترین استفاده را برده و خواسته های خود را بیان کردند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی هم در این مراسم گفت: بخش چاروسا با تقدیم ۶۳ شهید دین خود را نه انقلاب و نظام اداکرد.

حجت‌الاسلام صلواتی ضمن تقدیر از عملیات گازسانی به مناطق چاروسا و دیشموک و خدماتی که نظام در این مناطق داشت افزود: بخش چاروسا برای توسعه نیازمند توجه ویژه به زیر ساخت‌ها است.

وی گفت: مشکل اساسی این بخش در راه‌های ارتباطی است.

صلواتی افزود: طی ۱۰ سال گذشته هیچ پروژه‌ای در چاروسا افتتاح نشد البته پروژه‌هایی از قبیل غسالخانه و راه یک کیلومتری روستا وجود داشت.

وی با تقدیر از خدمات فرماندار شهرستان کهگیلویه بیان کرد: از استاندار به خاطر در اولویت قرار دادن مناطق محروم در سفرها قدردانی کرد.

عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ هم در این مراسم با بیان اینکه باید قدردان شهدا باشیم تاکید کرد: مشکلاتی که امروز نیازمند حمایت مسئوولان در چاروسا است باید به مشکلات جاده اصلی دهدشت به قلعه رئیسی، جاده برفکوه و ورزشگاه این شهر اشاره کنم که جناب استاندار امیدوارم تاکید شود در کمیته برنامه ریزی به این پروژه ها توجه شود.

نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ خاطرنشان کرد: تقدیر از می کنم از استاندار که اولویت را بر مناطق محروم گذاشتند اما امیدواریم این رحیه را تا پایان ادامه دهند و بسیاری از مشکلات این مناطق را که چندین سال بر جا مانده شده به پایان برسانند.

وی افزود: انتظار من از موکلینم و مدیران بخش این است که مشکلات اولویت‌دار را مطرح کنید، اگر ما سه مشکل مهم این منطقه را مطرح کنیم و آنها را با همکاری مدیران استانی و آقای استاندار در کشور به جد پیگیری کنیم، خیلی بهتر و مثمر ثمر خواهد بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر صدها پروژه و مشکل را مطرح کنیم به جایی نمی‌رسیم، اما اگر سه پروژه و مشکل مهم را مطرح کنیم، تاثیر گذار خواهد بود.

علی محمودی بخشدار چاروسا به مشکلات حوزه چاروسا پرداخت و خواستار برطرف شدن مشکلات راه های روستایی این منطقه شد.

وی افزود: چاروسا نیازمند حمایت و توجه مسئوولین است که یکی از نیازهای آن مساله ایستگاه برق است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

شیروان کریمی عضو شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی هم ورزشگاه را مهمترین مشکل امروز جوانان قلعه رئیسی دانست و یادآور شد: امیدواریم در این سفر با تلاش و همت شما مشکلات این ورزشگاه به پایان برسد.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد هم در آیین غبارروبی از قبور شهدا اظهار داشت: دولت توجه ویژه به خانواده شهدا و ساماندهی گلزارها دارد.

کلانتری با تقدیر از امام جمعه قلعه رئیسی که علاوه بر مشکلات منطقه پتانسیل و عملکرد نظام و دولت را بیان کرد: از ائمه جمعه و علما و اصحاب رسانه خواست ضمن بیان مشکلات و مطالبات مردم خدمات نظام را تبیین کنند.

وی تصریح کرد: مشکلات گفته شود اما تلاش دولت و مسؤولان هم به مردم یادآور شود تا با انرژی بیشتری به ادامه کار بپردازند.

کلانتری با اشاره به توطئه و برنامه‌های دشمن برای فلج کردن اقتصاد کشور گفت: اما ایستادگی و مقاومت همه این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

استاندار استان یادآور شد: در آینده نزدیک نشستی را در چاروسا جهت بررسی مشکلات این منطقه برگزار و در آنجا مشکلات آن را بررسی می کنیم.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول