اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پایان مهلت 15 روزه وزارت کشور به استانداران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استان یزد، گفت: نامه مهلت 15 روزه معاون وزیر کشور به استان رسیده و به دستگاه‌های مختلف ارسال شده است و کماکان جمع‌بندی نیاز واحدهای تولیدی استان در دستور کار قرار دارد.

پایان مهلت 15 روزه وزارت کشور به استانداران

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هشتم خردادماه جاری بنا بر اعلام بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور، در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی مبنی بر اینکه به استانداران کشور ۱۵ روز فرصت داده‌شده تا ازیک‌طرف نیازهای واحدهای تولیدی به قطعات و مواد اولیه وارداتی و از طرف دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و کارخانه‌های برتر هر استان را شناسایی و به وزارت کشور اعلام کنند؛ لذا در این راستا برای اینکه بدانیم چه اقدامی در این زمینه انجام‌شده به سراغ مسؤولین مربوطه در استان یزد رفتیم.

در تماس و گفت‌وگویی که با مسؤولین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد صورت گرفت، متأسفانه در این زمینه تاکنون هیچ جوابی به خبرنگار فارس مبنی بر ابلاغ‌نامه و یا درخواستی از سوی استانداری مبنی بر تشریح نیازهای واحدهای تولیدی صورت نگرفت.

در پی عدم پاسخگو بودن مسؤولین سازمان صنعت، معدن و تجارت بر آن شدیم تا به سراغ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد برویم که متأسفانه پاسخی منطقی را در این راستا شاهد نبودیم.

اما در پی این عدم جوابگویی، محمدعلی شاه‌حسینی بابیان اینکه ۱۵ خردادماه جاری، نامه‌ای مبنی بر این‌که نیازهای واحدهای تولیدی به قطعات و مواد اولیه وارداتی و از طرف دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و کارخانه‌های برتر هر استان را شناسایی و به وزارت کشور اعلام کنیم به استان رسیده و در جریان موضوع قرار داریم و تا پایان خردادماه فرصت ارسال نیازهای واحدهای تولیدی به معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمع‌بندی نیازهای واحدهای تولیدی استان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استان یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر نامه فوق از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاه‌های مختلف ارسال‌شده است و منتظر پاسخ و پیشنهادهای این ادارات هستیم و کماکان جمع‌بندی نیاز واحدهای تولیدی استان در دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است که متأسفانه با پیگیری‌های مکرر خبرنگار فارس در یزد جوابی که نشان‌دهنده رسیدن به نتیجه قابل‌ارائه در مهلت پانزده‌روزه باشد از طرف مسئولان مربوطه داده نشده است.

انتهای پیام/۹۰۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول