اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

روند بازسازی مناطق سیل‌زده کشور رضایت‌بخش است/ نوسازی مناطق تا آخر سال تمام می‌شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، روند بازسازی مناطق سیل‌زده را با توجه به حجم گسترده کار رضایت‌بخش عنوان کرد.

روند بازسازی مناطق سیل‌زده کشور رضایت‌بخش است/ نوسازی مناطق تا آخر سال تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، اسماعیل نجار امشب در حاشیه جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه عوامل اجرایی استان برای بازسازی مناطق سیل‌زده اهتمام جدی دارند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است، ضمن اینکه تسهیلات در حال پرداخت بوده و زمین مورد نیاز برای سیل‌زدگان تأمین شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه عملیات بازسازی و آماده‌سازی در پلدختر و معمولان در حال انجام است، افزود: امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده شده و همچنین تأمین اعتبار که صورت گرفته، بر اساس برنامه زمان‌بندی کارهای تعمیرات را تا پایان تیرماه و نوسازی را تا پایان امسال در مناطق سیل‌زده کشور به ویژه لرستان به اتمام برسانیم.

نجار بیان داشت: در برخی مناطق همچون پلدختر و روستاهای این شهرستان هنوز چادرها برپا هستند، خوشبختانه با پرداخت‌هایی که در بخش انتقال از اسکان موقت به دائم صورت گرفته تقریبا نیازی به برپایی چادر نیست، به همین خاطر شایسته است با بررسی دقیق‌تر ضمن حل مشکلات، چادرها جمع‌آوری شوند.

وی بر تجدیدنظر در خصوص حریم رودخانه مناطق سیل‌زده جهت ساخت و ساز تأکید کرد و گفت: باید در این خصوص بررسی‌های دقیق‌تری انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در پرداخت خسارت‌ها برای بازسازی، برخی بانک‌ها مشکلاتی داشتند که می‌طلبد با دیگر بانک‌ها همراه شوند.

نجار، روند بازسازی مناطق سیل‌زده کشور را با توجه به حجم گسترده کار رضایت‌بخش خواند و افزود: بخشی از اعتبارات مربوط به خسارت سیل‌های گذشته به زیرساخت‌های لرستان پرداخت شده که مابقی نیز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول