اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان؛ دارای ظرفیت‌های خوب جذب اعتبارات اشتغال

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: استان سمنان ظرفیت‌های خوبی در جذب اعتبارات مرتبط با اشتغال دارد که باید از آن استفاده شود.

سمنان؛ دارای ظرفیت‌های خوب جذب اعتبارات اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدامیرمنصور برقعی پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: از محبت و عنایت استاندار سمنان نسبت به مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) باید قدردانی کرد و امیدواریم مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان ادامه‌دهنده خوبی برای برنامه‌ها و طرح‌های آغاز شده در گذشته باشند.‌

وی تصریح کرد: نگاه کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازانه و اشتغال‌آفرین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی برای مددجویان است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: امیدوارم تلاش‌های انجام شده در استان سمنان که با بهره‌گیری ظرفیت‌های مطلوب موجود به انجام رسیده و خواهد رسید، موجب ثبت رکوردی جدید در عرصه اشتغال شود.

برقعی بیان کرد: سمنان، استانی توانمند همراه با استعدادهای بسیار فراوان در عرصه‌های مختلف است.

وی گفت: استان سمنان ظرفیت‌های خوبی در جذب اعتبارات مرتبط با اشتغال دارد که امیدواریم با طرح‌ها و برنامه‌های جدید شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در این استان باشیم.

مدیران از کمک به کمیته امداد دریغ نکنند

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان نیز در این دیدار گفت: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از مدیران خوب، بابرنامه و منصفی است که همکاری خوبی با دولت دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای زیرپوشش کمیته امداد افرادی سالم، بااستعداد و توانمند هستند و مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان نیز مدیری خوب و مبتکر در زمینه‌های مختلف بود که در مقوله جمع‌آوری زکات، طرح‌ها و برنامه‌های خوبی را اجرا کرد.

استاندار سمنان تصریح کرد: امیدواریم مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان نیز منشأ خیروبرکت برای استان سمنان باشد.

آشناگر بیان کرد: مدیریت ارشد استان سمنان هر جا به کمک و مساعدت به این نهاد ارزشمند نیاز باشد، دریغ نخواهد کرد.

وی گفت: در ماجرای سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور به‌ویژه جنوب دامغان، کمیته امداد خیران خوبی را شناسایی کرد و همکاری مطلوبی را با مدیران استان و فرماندهان سپاه به انجام رساند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول